18 Şubat 2019 Pazartesi

#CHP ve Yerel Seçim ve Tabela Partisine Gidenlere Dair....
Seçim,adı üstünde,bir tercih.
Ülkemizde,bir genel,bir de yerel seçimler yapılıyor.
Genel seçimde,bizi yönetecek ki,eskiden bir parlamenter sistem vardı,şimdi ruhuna fatiha okundu;milletvekillerini seçerdik,bu zincir böyle uzardı.
Yerel seçimlerde ise,belediye başkanlarını,muhtarları,il genel meclis üyelerini seçiyoruz.
Genel seçimlerdeki YSK başta olmak üzere,yaşananları,hezimetleri,YSK'nın önünde 50 bin avukatla oturacağını söyleyip de toz olanları bir kenara alalım;yerel seçimler önemlidir.
Ben,bana hizmet verecek nitelikteki belediye başkanını ve diğer sıralamaları seçerim.
Oyum,benim tercihim.
Adayları ben belirlemiyorum ama bana sorulması gerekir.
Belki,onaylamayacağım ki,şu andaki ortak adaya oyumu vermeyeceğim!
CHP,bütün il ve ilçe bazında adaylarını açıkladı.Bazı adayları tercih etmedi.
Bir insan 32 yıl belediye başkanlığı yapmaz;bir insan 4-5 dönem belediye başkanı olmaz.
Neden kızıyorlar anlamak mümkün değil?
Omurga,biyolojide,vücudumuzu ayakta tutan iskelet sistemi.Omurgayı daima dik tutmak gerek.
Bunu,hayattaki duruşumuza uygularsak,o omurgayı eğmeyeceksiniz.Kimsenin,elini eteğini öpmeyeceksiniz.
Eğer,bir partiye gönülden bağlıysanız,o partiden dönmeyeceksiniz.
Bu ilkesizliktir,onursuzluktur,size oy verenlere hakarettir!
DSP....
Açılımı;Demokratik Sol Parti.
Peki,bu DSP Başkanı Önder Aksakal, daha üç ay önce partisinden istifa edip de,partiye katılacaklara onay vermeyeceklerini söylemişken,şimdi ne oldu da,bir tabela partisi olan DSP'ye,CHP'den istifa edenleri kapış kapış alıyor?
İlke nerde?
İnsan,dün söylediğini,bugün yalar mı çıkar için?
CHP'den istifa eden ve DSP'ye geçen o adaylar,AKP'ye hizmet edecek,CHP'nin elini zayıflatacak ve seçimleri İstanbul,İzmir ve Ankara'da önemli ölçüde etkileyecek.
Bunun adına ne denir biliyor musunuz?
KOLTUK SEVDASI!
Ne koltukmuş be kardeşim.
Sizin yüzünüzden seçimler riske giriyor sayın Sarıgül,sayın Toprak ve diğerleri....
Neden mi?
İstanbul'un en yoğun seçmeni Şişli,Avcılar,Büyükçekmece gibi ilçelerinde çünkü.
Ben,İstanbul'da bir seçmen olsam,sizin bu koltuk sevdanızdan,size oy vermem.
31 Mart'ın ertesinde göreceğiz sizi.
Eğer,oyları bölerseniz,memleketten size gelecek kına miktarını ben bile tahmin edemem,bilesiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder