4 Nisan 2024 Perşembe

 AKP neden kaybetti konusuna bir türlü gelemiyorum.

Kaybetti deyip geçmek gerek belki de.
Gündem,insanı o kadar sinirlendiriyor ki ...
Dün, atölyemizde çalışıyorken sokaktan gelen cam sesine çıktım, 3 kız öğrenci, ellerindeki soda şişelerini atıp kırıyorlardı.
Çocukları yakalayamadım elbette.
Bu çocukları böyle vandal ,doğaya ,hayata saygısız yetiştiren aileleri şiddetle kınıyorum.
Eğitime önce onlardan başlamak gerekiyor aslında.
Cam kırıklarını kenara ittim,bugün de hepsini topladım.
Bu cam kırıkları ne zarar verir peki?
Ormanda olsa, güneşin ışınlarıyla cam ısınır ve ormanlar yanar.
Yaz da geliyor ,çok dkkatli olmak gerekiyor artık.
Şehirde sonuçları ne olur?
Sokak hayvanları ,kediler ,köpekler geziyor sürekli.
Bu cam kırıklarına bastıklarını düşünebiliyor musunuz?
Hayvan onlar.
Bu tür kırıkları toplayıp çöpe koymak da zararlı biliyorsunuz.
Hayvanlar,sürekli konteynerde yiyecek aranıyor.Ağızlarını keser bu kırıklar.
Cam kırıklarını toplayıp en yakın cam atık toplama yerlerine bırakmak gerek ama olur da yoksa, lütfen bu kırıkları kalın bir kağıda sarıp, onu da korunaklı bir şekilde çöpe atın.
Ben de, sokaktaki çöpleri topladım yine yeniden ve cam kırıklarını kalın bir kağıda katlayarak sardım ve çöpe attım.
En azından, yoldan geçen araçları,kazara üstüne basacak çocukları ve yaşlıları böyle korudum.
Bu yoldan, yaşlı insanlar çok geçiyor.
Birinin dengesini kaybedip de ,bu camların üstüne düştüğünü düşünebiliyor musunuz?
Çocuklarınızı iyi değil, çok iyi yetiştirin lütfen.
Eğitemeyeceğiniz çocukları da yapmayın bi'zahmet!

Tüm ifadele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder