28 Nisan 2024 Pazar

 Hani, bir şeyi yapmayı çok istersiniz ve yaparsınız ya!

Ben de, böyle bir çalışma yapmak istedim, tasarladım, ürettim ve kendi eserimi görürken,kendimi mutlu ettim.
Bu giysiyi, Portakal Çiçeği Karnavalı Kostüm Yarışması için yaptım.
Yaparken, çok keyif aldığımı da belirteyim.🙂
Hayal kurmanın sonu yok ama hayali gerçeğe dönüştüremiyorsanız , eksik kalan bir yanınız illa ki olacaktır.
Cesaret, istek ve çalışma...
Terzi değilim, dikişten de hiç anlamam,hiç yeteneğim de yok üstelik ama tasarlarım elbette.
Küçük küçük portakal çiçeklerini keçeden ,boncuktan yaparken zorlandım mı ,hayır!🙂
Ama silikonla epeyce ellerimi yakmadım da değil.
Olacak o kadar.
Takısı, taçı, sepeti ,portakalı derken ,hepsi elimden çıktı.
Kaldı, 99.
Bir de, Venedik ' e gidersem şahane olur.😎
İsteyin ve yapın.
Hiç kimsenin de hayalinizi ç-almasına izin vermeyin.
Ben,böyle yapıyorum.🤗

Tüm ifadeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder