4 Nisan 2024 Perşembe

 Bugün,Dünya Şiir Günü.

Bugün, arkadaşlarımızla şiiri konuşuyoruz.
Şiir, hayatın kendisidir.
Şiir okumayan ,
Şiir dinlemeyen,
Şiir sevmeyen insanlardan uzak durun.
Ve şiiri okurken de,dinlerken de gözlerinizle,beyninizle, kalbinizle yapın.
Kalp gözünüzle hissedin, beyin ile düşünün, gözlerinizle okuyun ; üçünü bir arada yapın .
Arkadaşlarımıza ,Cemal Süreya 'nın 'AŞK' şiirini okudum bugün.
Siz de okuyun bu şiiri.
En vurucu dizedir ,
'Sonrası İyilik Güzellik 'dizesi bende.
Şiir okuyun, şarkı söyleyin ,kendinizi iyi hissedin böyle günlerde .
Bir şunu diyen bir yazı 'Cemal Süreyya "kırıldı artık gönül" dediğinde; -Yüreğime batan cam kırıkları! Atilla İlhan "gelmedin" dediğinde; -Gözlerimi ıslatan hüzün! Özdemir Asaf "sevmedin" dediğinde; -İçimi burkan özlem! ...ve Orhan Veli Kanık'ın "hiç mi aklına gelmedim" dediği şiir de; Ben Göç benim içimde. Nereye gitsem, varamadığım yerdeyim...!! Diyorum...' görseli olabilir

Tüm ifadeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder