4 Nisan 2024 Perşembe

 En kısa ömürlü meyve, Çağla aldınız mı ?

Bir meyve ne kadar pahalı olabilir?
Ekranlarda diyetisyenler, beslenme uzmanları, her konuda uzman doktorlar sürekli ' Meyve yiyin, brokoli, havuç ,taze fasulye , fındık, badem, ceviz yiyin ' diyor da diyorlar da, fiyatlarından haberleri var mı bunları söylerken?
Bugün marketteki kuruyemiş fiyatlarına baktım da , indirimli mi, bindirimli mi bilmem, uzaya gönderilen roket bile bu hıza erişemez inanın.
Zaten, dün gördüğünüz fiyatların yerinde yeller esiyor bugün.
Zincir marketin birinde ,' 1 alana 1 bedava ' diye bir pazarlama stratejisi uygulamışlardı, vatandaşı görmeliydiniz, bildiğiniz rafları talan ediyorlardı.
Vatandaşı bu hale bu hükümet getirdi.
1 Nisan sabahına nasıl uyanacağımızı bilemediğimiz için ,önüne ne gelirse alıyor vatandaş.
Tabii, bu kaderi değiştirmek vatandaşa bağlı ayrı konu.
22 yıl, ders olmuştur artık diye umalım.
Çağla dedim....
Bu ayda, vazgeçilmezimdir bu meyve .
Tıpkı, can eriği gibi tuza batırıp yemenin damakta bıraktığı tat da ...
Seviyorum değil, çok seviyorum bilen bilir ve herkes bana Çağla alır bir dönemde.
Fiyatı ne diye merak ediyorsanız?
Kilosu 200 TL .
Ekranda ,sürekli şunu yiyin, bunu alın diyen uzmanların ağzına kürekle vurmak gerek.
Kardeşim!
Siz, hangi ülkede yaşadığınızın farkında mısınız?
Burası Türkiye!
Burası ,Ejder Meyveli Smoothie ile geceden ucuz et- ekmek kuyruklarında yaşayanların ülkesi.
Önümüzdeki birkaç gün daha Çağla'yı yediniz yediniz.
Yoksa, seneye kadar bekleyeceksiniz.
Söylemiş olayım da...
Fotoğraf açıklaması yok.

Tüm ifadel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder