4 Nisan 2024 Perşembe

 Bugün, DP İstanbul Milletvekili Cemal Enginyurt ' u dinledim.

Mecliste, 600 boş-beleş milletvekili olacağına , işe yarar, ülkeyi gören 200 milletvekili olsa yeter.
Neden 200?
81 il'de ,ikişer vekil yeter de artar bile .
600 milletvekili ne işe yarıyor bilen, meclis kürsüsünde kaçının konuştuğunu gören var mı?
Milletvekilliği bir meslek ülkemizde.
Kapağı meclise attın mı, daha da sırtın yere gelmez.
Bir de, kıyak emeklilik kısmı var ki, evlere şenlik.
Cemal Enginyurt, MHP' den ayrılınca ,tam bir muhalefet vekiline döndü.
Çok da doğru saptamaları var üstelik, cesurca çıkışları.
DP' nin belediye başkan adayı İbrahim,arkadaşım.
Yıllar öncesinden ,belediye başkanı olmak düşüncesi vardı .
O yıllarda, sanat adına çok da güzel projeleri vardı konuşmuştuk.
Yolu açık olsun elbette.
Ben, seçim öncesi hemen her partiyi de, adayı da dinlemeye çalışıyorum.
Seçim bürolarına gidiyorum .
Özellikle, kadınlar için ne düşünüyor adaylar bilmek istiyorum.
İstanbul Sözleşmesi'ni özellikle soruyorum.
O bir kriter bende.
Kadının istihdamı, emeği, hayatın içindeki rolü çok önemli.
Kimi seçeceğimizi bilelim değil mi?
Ayaküstü konuştuk Cemal Enginyurt ile .
Cesur biri.
MHP' den ayrılmak iyi gelmiş olmalı.

Tüm ifadeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder