28 Nisan 2024 Pazar

 Bugün 23 Nisan....

Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımız.🇹🇷
Ne mutlu ki, böyle Bir Dünya Liderine sahibiz.
Ve ne kadar minnet duysak az gelir elbette.
Ben de, içimizdeki çocuğu öldürmeyelim diyerek ,karşıma çıkan çocuklara 🎈🎈🎈'lar hazırladım ve 👶🧒🧑‍🦰👱🧑‍🦱'ların bayramını kutladım .
Katılmak için sokağa çıktım, hiçbir etkinlik yok-tu.
Hayırdır!
Seçim de kazanıldı ama....
Rehavet yok.
Bugün, ne çok etkinlik yapılabilirdi oysa .
Neyse....
Kendi çocukluğuma dönüyorum da ,23 Nisanlara....
Sağanak Nisan yağmurlarının altında ıslanmanın vız geldiği ,gururla yönettiğim bando takımı şefliğim,müdüre kızıp sopaları atmam o çocuk halimle ..
İnsan, 7' sinde neyse 70' nde de o mu olurmuş nedir?🤗
Ne anılarım var ,ne anılarım ..😎
Bir 1 kişi görseli olabilir

Tüm ifade

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder