28 Nisan 2024 Pazar

 Bu kareyi gördüğümde önce inanmadım .

Böyle bir dudak olabilir miydi?
Hangi kadın ,kendisine böyle bir görüntüyü yakışıtırırdı ki,değil mi?
Bir film karesi sandım önce ama ne zaman ki, dolmuşa, yaşı belki 20 bir genç kız bindi, dudakları aynı bu şekildeydi.
Şu anda,TRT' nin canlı yayın müzik programındaki botokstan yüzü gözü değişmiş kadın sanatçıları şaşkınlıkla izliyorum.
Ve de bir sitede Sertab Erener 'i gördüm.
Sanki, uzaydan gelmiş gibi kaşlar, o mimiksiz ifade, bu kadar başkalaşım akla zarar değil mi?
Son dönemde ,bir botoks çılgınlığı yaşanıyor kadınlarda.
Hepsi aynı bakıyor .
Gözlerini hiç kırpmıyorlar, yanaklarına balon yerleştirilmiş gibi ,kaşları şakaklarına yapışmış...
Delirmiş bu kadınlar bana göre.
Biri ne yaparsa , hepsi aynısını yapıyor. Yakışıyor mu, güzel oluyor mu bakmaksızın aynı estetikçiye koşuyorlar belli ki.
Yıllar geçer, saçlara aklar düşer , ten kırışır ,doğal bu.
Hani, küçük dokunuşlar olur belki de, şu görüntü nedir Allah Aşkına?
Bu kadınlar, hiç mi aynaya bakmıyor?
Ya da, erkekler böyle kadınlara bakar mı?
Ya da, neden bakar?
Güzel değil, estetik hiç değil.
Olduğunuz gibi görünmek bu kadar zor mu?
Sokaklar ,böyle yüzü gözü şişmiş kadın dolu.
Ben, yüzlerine bakamıyorum,erkekler nasıl bakıyor cidden anlamıyorum?
Bir 1 kişi görseli olabilir

Tüm i

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder