4 Nisan 2024 Perşembe

 Bugün ,Çanakkale Zaferi 'nin 109. Yıldönümü .

Başta,Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK olmak üzere , bütün şehitlerimize Minnet ve Şükranlarımı sunuyor, bu vatanı bize verdikleri için Saygıyla anıyorum.
Bu fotoğrafları ,Çanakkale' de ,gözlerim dolu dolu olarak çekmiştim.
Ve bu vatanın kıymetini hala anlamayanları Çanakkale'ye götüreceksin ,o siperlerin içine sokup,o mezarların başında bekleteceksin.
Başka türlü anlamayacaklar belli ki ,bu vatanın kıymetini.
Sabah, karşımdaki okuldan gelen töreni duydum.
Hemen atölyemden çıktım,
Çanakkale Şehitleri için yapılan saygı duruşuna, İstiklal Marşı'mıza eşlik ettim.
Bazı kurallar vardır uymamız gereken. İstiklal Marşımız okunurken ,eğer sokaktaysanız, durur ve marş bitene kadar yerinizde beklersiniz.
Bunu, Annem öğretmişti bize.
Atölyemin kapısında saygı duruşundayım, sokaktan iki kadın , İstiklal Marşı'mız okunurken hiç aldırmadan yürüdü gitti .
Bir an, şunları uyarayım dedim ama sonra vazgeçtim.
İşte bu, geçmişine saygısız, cahil insanlar yüzünden bu ülke bu halde.
Gel de umutlan geleceğe dair!
Tüm ifadele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder