14 Nisan 2024 Pazar

 Hayatımızda renkler olmasaydı ,her şey siyah ve beyaz olsaydı hayat nasıl da çekilmez olurdu değil mi?

Bayramın etkisi bitti artık, herkes dönüş yolunda .
Sağ salim evlerine dönsünler diyerek , sokağıma diktiğim ve telaştan ilgilenemediğim çiçeklerime baktım da....
Vandallığın bütün izlerini gördüm bugün.
Yeni çiçek açan Sardunyalarımın çiçeklerini koparmışlar.
Mor açan çiçeklerimi tepelemişler, neyse ki, Begonvillerime ulaşamamışlar bu kez.
Yakındır, dallarını kırıp çiçeklerini koparmaları.
Begonvillerimi tel kafese aldım, yine de kurtaramadım insanlardan.
Rengarenk çiçeklerimi çektim bugün .
Ne kadar güzeller ,ne kadar hayatı güzelleştiriyorlar.
Bir de koparmasalar , bir de zarar vermeseler ....
Öğrenmiyorlar çiçeği, böceği, doğayı korumayı ,öğrenmiyorlar.

Tüm ifadeler:
Mustaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder