9 Mayıs 2020 Cumartesi

#Atölyemdeyim, ne kadar hoşlukta ve sürprizli bir gün, bugün.❤️
Hayat, kalbi güzel insanlar ve çocuk saflığını koruyan ufaklıklarla güzel.
Yarın, Anneler Günü.
Her yıl, bu zamanlar atölyemin ziyaretçisi olur, üç kardeş.
Çok tatlılar. 👨‍👨‍👦
Ellerine birkaç lira alır ve annelerine hediye almaya gelirler atölyeme ama hiçbir zaman gelir-gider dengesi olmaz paralarında. 😉
Evlerinden tabaklar getirmelerini söyledim, aile fotoğraflarını da.
Umarım, kadıncağızın takım tabakları değildir bunlar. 😂
Ama defalarca sordum, takımın tabağı olmasın diye. Öbür türlü, hediye, hediye olmaktan çıkar çünkü.
Sabah, kaldırımda oturmuş, atölyemi açmamı bekliyorlardı.
Bozuk paraları da almışlar ellerine.....
Tabakları süsledim yarın için, kurumayı bekliyor.
Atölyemden bir de kalemlik hediye ettim çocuklara.
Bana sarıldı ve ' Ama sen, geçen sene de böyle yapmıştın, az para almıştın, ben bir gün geleyim burda çalışayım olur mu karşılık olarak ' dedi, yanağını okşadım ve 'Senin yapacağın, beni en mutlu edecek şey okullarını bitireceksin, belki doktor, mühendis, avukat olacaksın. Sizlerin okuması gerekiyor, söz ver okuyacaksın' dedim gülümseyerek.
Okuyacak, bana söz verdi.
Peki, gönlü güzel insan ne demek?
Sabah, atölyemi açtım, çiçekler, en sevdiğim, anılarımın çikolatası...
Ne güzel bir şey, insanın böyle dostlarının olması. 🙂
Üstüne de, kardeşimin ellerinden tabak tabak baklava ve karakuş tatlısı gelince....
Tanrım!
Ne güzel bir gün. 🙏
Sonuçta, ben de bir anneyim ve çocuğum yanımda yok şu anda.
Biraz şımartılmam gerek değil mi? 😉
Hayat, gönlü güzel, düşünceli insanlarla ne kadar güzel.
Eksik yanlarımız var elbette ama yanımızda sevdiklerimiz de hala var ya!
Çok şükür, çok şükür. ❤️❤️❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder