17 Mayıs 2020 Pazar

#Bugün pazar.
En kıymetli günüm. ❤️
Dün sabah, bir kırlangıç yavrusu bulmuştum. Tüyleri çok az çıkmış, ayakta duramıyor, tıpkı raşitik çocuklar gibi,yana düşüyor, doğrulması mümkün değil. 'Kızım, yerinde dur' diyerek kuşa cinsiyet de yükledim elbette. 😂
Elime gelen bütün bebek canlılar kızım benim için.
Gece, uyumadan önce kuşa dedim ki, 'Bana bak! Sabah, seni ölmüş görmek istemiyorum.Direne direne kazanacaksın!
Yok öyle çekip gitmek. Eğer ölürsen seni gebertirim.' 😉
El kadar yavruyu, tehditle korkuttuğuma inanamıyorum elbette ama işe yaramış olmalı ki, sabah koştum kutuya
Tanrım!
Başını sallıyor.
Dünyanın en güzel sabahı başladı bir anda.
Bir kuşun yaşama sevincinde hayat bulmak...
Ne güzel bir duygu. 🙂
Hemen, suyunu verdim ve kıymayla besledim. Anne sıcaklığını veremem ama elimde tuttum biraz, sonra da, peçeteyi yorgan yaptım üstüne,olur da yana düşer diye.
Kıyma demişken....
Bu Kuşları, yanılmıyorsam anneleri küçük böceklerle, kurtlarla besliyor.
E, nerden bulalım böceği?
Bulgur ve ekmek içi ıslatarak da bu hayvan yaşamaz.
Kardeşim, kasaptan kıyma aldı, kuşu beslemek için.
Valla kuş için kıyma aldı. 😂
Bunu biri duysa bize güler belki ama bir canlıyı yaşatmaya çalışıyoruz.
Yavru, hayatı boyunca hiç yiyemeyeceği kadar et yedi. diyebilirim.
Gut hastalığına yakalanır mı acaba çok et yemekten? 😂
Babasının evinde kıyma mı yiyordu sanki, börtü böcekti yediği.
Biz, kendisine dana kıyma yediriyoruz.
Buna bakarak yaşamak zorunda. 😉
Evde, hayvan beslemiyorum artık.
Kızıma aldığım balıklar ölürdü.Köpeklerimiz öldüğünde çok üzülürdüm. Yani, sahip olduğumuz hayvanları kaybetmek bizi çok üzdüğü için artık evde, bahçede hayvan beslemiyorum ama sokak hayvanlarını sürekli besliyoruz elbette.
Bu nasıl iş ki, karşıma sürekli evde bakımlı hayvan çıkıyor ayrı konu.
Onca bakımdan sonra kaybedince çok üzülüyorum.
Düşün yakamdan yahu!
Anacığımı da bir sözüyle anayım:
'Herkes, kısmetindekini yer kızım' derdi.
Bu kuşun şansı da, benim, o anda ordan geçiyor olmam ve onu bulmamdı belki de.
Yiyecek ekmeği varsa, hayatta kalacak.
Biz, hayata tutunması için elimizden geleni yapıyoruz.
Sonrası kendine kalmış.
Kutudan gelen, cılız bir 'cik' sesi duydum ya sabah!
İşte, mutluluğun resmini çizmenin bir yoludur bu.
Aşkla, sevgiyle ve yüreğinizde merhametle kalın. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder