29 Mayıs 2020 Cuma

#Türkülerimiz;buram buram Anadolu kokan,sıcak,içten türkülerimiz....
Bayramı geçirdik,hayat normal olmasa da ,normale dönmeye başladı.
Zıvanadan çıkma haberleri de hız kesmeden sürüyor elbette.
Ekranda birkaç kişiyi gördüğümde,anında değiştiriyorum kanalı.Ne seslerine ne de görüntülerine dayanmam olanaksız bunların.
1003 kurbanlı, şükürlü cami fethetmenin izahını yapacak biri çıkar mı ?
Neyin fethi bu?
1003 hayvanı,zaten yerde sürünen hayvancılığımıza kurban vermenin izahı var mı?
Bir zamparadan,kahraman çıkarmaya çalışanlara da ayrıca hayret ediyorum!
Adam,hangi kadını gördüyse haremine almış.
Bu rezalet bir şey ama tarihi okumayanların yüzünden,millet de masal dinliyor.
Biz,ülke olarak bir ceza aldık almasına da ,niye aldık,neyin bedeli bu anlamıyorum doğrusu?
Söylenecek çok söz var elbette ,çok da can sıkıcı.
Yazsan,olmuyor,sussan,gönül razı gelmiyor.
Derken.....
Bir ses ve saz dinledim dün,defalarcadır da dinliyorum.
Uzun zamandır sazı bu kadar iyi çalan birini dinlememiştim.
Aşık İhsani'ye ait türküyü ,spontane gelişen bir ortamda bile bu kadar iyi saz çalan ve söyleyen biri,konserlerde kim bilir ne yapar?
Konser verirse,mutlaka dinlemek isterim bu sanatçıyı.
Oğuz Aksaç,sanatçının adı.
Biraz,müzik yolculuğunu araştırdım.Ne güzel türküler söylemiş meğer.
Bu türküye bayıldım.Sazı da,gitarı da,inanılmaz güzel çalıyor sanatçı.
Nedir bu kadınların,güzel kadın zaafı olan erkeklerden çektiği? 
Türkülere bile sinmiş.
Bakın ne diyor türküde:
-Ayvaya ben nar diyemem
-Gönlüm sen de var diyemem
-Dünyada hep güzel sevdim
-Çirkinlere yar diyemem.
Olmaz ki!😂
Bu internet sitesi hakkında
YOUTUBE.COM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder