23 Mayıs 2020 Cumartesi

#Otoyollar ve köprüler bedavaymış dört gün 'hadi yaşadınız' diyecektim ama birden aklıma geldi ki;Bu dört gün,sokağa çıkma yasağı yok muydu yahu? 😂
Neyse ki,Çarşamba akşamına kadar da yaşadınız bu bedava geçişleri.
Konumuz bu değil elbette.Arabası olup da,bayramda bedava köprüden geçemeyecekler düşünsün bunu.
Benim,bir kedim bile yok nasılsa. 😉
Konumuz bu da değil elbette.
Sabah,bir haber okudum,önce şaka sandım ama valla doğru,Videosunu bile izledim,inanamadım.
Benzer bir haberi 16 Haziran 2013 yılında da izlediğimde hayretler içinde kalmıştım. Kazlıçeşme mitinginde bir kadın 'Erdoğan'ın ... kılıyım' dediğinde nasıl inanamadıysam;Kayseri'de,'ısırırım Recep Tayyip Erdoğan'ı, yalarım' diyen o vatandaşa da inanamamıştım.
İsteyenler,videoları izleyebilir diye de ekleyeyim.
Ben,sayın Erdoğan'ın yerinde olsam ve bana bunlar söylense çok utanırdım doğrusu.
Toplum olarak,zıvanadan daha ne kadar çıkılabilir,bunun sonu yok mu derken....
Yok,bu ülkenin çekeceği bitmemiş henüz.
Yer Çorum.
AKP Kadın Kolları Başkanı ve AKP Belediye Meclis üyesi olan Meryem Demir, Erdoğan’la yapılan video konferansta “Allah çocuklarımın ömrünü alsın size versin” dedi.
Valla dedi.
Önce,asparagas sandım haberi ama videoyu izleyince....
Bu kadarı da olmaz arkadaş!
Bir anne düşünün.9 ay,içinizde bir canlı büyütüyorsunuz.Gebelik,doğum sonrası ve büyüme evreleri derken,ömrünüzden ömür gidiyor evladınız için.
Ben de bir Anneyim.
Değil çocuğumu konu etmek,sözel bile olsa,ömrünü alıp da birine göndermek ne demek?
Sen,bunu yaparken çocuklarına sordun mu be kadın?
Ne kadar kolay geliyor,evladının ömrünü birine bağışlamak!
Çok bağışlayıcıysan eğer,neden kendi ömrünü vermedin de,çocuklarınınkini bağışlıyorsun?
Ben,bu kadının çocuğu olsaydım da çok utanırdım,böyle bir annem olduğu için.
Antik Yunan'da,bakireler tanrılara kurban verilirdi ama Antik Yunan'da!
Bunun nedeni de,depremlerin,tanrının kızgınlığı olarak insanlara verilmesiydi.Bakireleri de kurban vererek,bunun önleneceğine duyulan bir inançtı yaşanan.
Yanlış elbette.
Peki,bu kadınınki nedir?
Bazen kızıma derim ki:
'Yavrum,ömrüm,senin ömrün olsun.'
Elbette,böyle bir ömür devri olamaz.Her insan,kendi ömrünü yaşar ama annelik içgüdüsüdür bu,söyleriz ama kendi ömrümüzü evladımıza eklemek de isteriz.
Evladınızın ömrünü,sanki hakmış gibi hiç tanımadığınız birine havale edemezsiniz.
Tamam!
Doğuruyoruz ama çocuğumuzun sahibi de değiliz yani.
Herkesin,kendine özel bir yaşam hakkı var.
Bu nasıl bir biatmış arkadaş!
Bunu,başka biri söylese 'Hadi ordan' deriz ama diyen bir anne ve söz konusu ettiği de kendi çocukları.
Hayretler içinde kaldım okuyunca.
'Pes ' diyorum bu kadına.
Bu kadının sözünün devamı da şu:
'Çünkü bu ülke için o kadar önemlisiniz'
Neye göre bu kanıya vardı acaba?
Son 18 yıla baktığımızda yaşananları görmek için ne ekonomist,ne siyasetçi,ne doktor ,ne mühendis olmanıza gerek yok.
Yaşadıklarınızdan öğreneceklerinizi hala öğrenememişseniz,sizin için yapılacak bir şey kalmamış demektir.
Antik Yunandan,çocuğunun ömrünü bir parti başkanına hibe eden anneye....
Zihniyet,binlerce yıl geçse de değişmiyor demek ki.
Bu annelikte bir tuhaflık var.
Çocuğumun,gözünün içine bakıyorum.
O da anne 👀
Ben de Anneyim!❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder