25 Mayıs 2020 Pazartesi

#Sessiz,sakin bir bayram geçiriyoruz.
Kapının zili,yalnızca apartmandakilere yönelik çalışıyor.
Sokaklar sessiz,hayvanlar bile ortada yok.
Hafızalara kazınan bir bayram olacak bu bayram,koronavirüs nedeniyle.
İnsan,evde kalınca daha bir düşünüyor hayatı.
Kendime dedim ki:Her bayram,yılbaşı ya da özel günlerde herkesi istisnasız arıyorsun.
Karşılık da beklemiyorsun bunları yaparken.Kim aramış,kim aramamış önemsemeden hep arayan sensin.
Peki neden?
Eğer,sen de birileri için önemliysen,onların da seni,sen aramadan araması ya da mesaj çekmesi gerekmez mi?
Böyle diyerek telefonu elime aldım ama hadi hatırından hiç geçmeyeceğim ve mutlaka aramam gereken eski dostları,ileri yaştaki tanıdıklarımı mutlaka ben aramalıyım ,aramalarını beklemeden ama ne mümkün?
Telefon operatörleri,82 milyona hizmet verme konusunda yine ,yeniden sınıfta kaldı.
Ne demek,aşırı yoğunluk?
Fiber alt yapı diyerek övünürken ,her ay faturaları sektirmeden alırken,hizmet kaliteniz için yatırım yapmanız gerektiğini biz mi söyleyeceğiz?
Milattan önceden kalma yer altı kablolarıyla bu iş yürür mü?
Olası bir deprem,yangın ya da sel baskınında demek ki,kendi halimize kalacağız.
İletişim yerlerde sürünüyor memlekette.
Neyse....
Rehberimde kayıtlı insanlara baktım baktım ve operatörler elverdiğince herkesi aradım,birazdan kalanını da arayacağım.
Hani,bir insanı arayınca bağ bağışlamıyorsunuz sonuçta ama anmak,anımsamak ve hatır gütmek güzel şey.❤️
İnsan biriktirmek gerekiyor şu hayatta.Anımsamak,anımsanmak kadar güzel bir duygu var mı?
Bayram nedeniyle sosyal medyadan,telefondan,mesaj yoluyla beni arayan,güzel dileklerde bulunan bütün dostlarıma çok teşekkür ediyorum.
Kalbimdesiniz.❤️
Böyle özel günler,bir göstergedir aslında.Sonuçta,evin tapusunu vermiyorsunuz,telefonun diğer ucundaki insana 'Merhaba 'demek, 'Nasılsın' demek çok mu zor?
Nesilleri de böyle düşüncesiz yetiştiriyoruz.Sonra da,şikayet ediyoruz 'Eski bayramlar şöyleydi.Nerde,bizim zamanımızdaki saygılı gençlik...'?
Ne ekersen,onu biçiyorsun,olan bu!
Madem sessiz bir bayram yaşıyoruz,sevinecek şeylerimiz de kısıtlı olacak elbette.
Bu çiçeklerde olduğu gibi.
Arpa Zambakları bunlar ve çiçekler,kendi içlerinde bir hoşluk yapmak istemiş olmalılar ki,renklerini kendileri çoğaltmış.
Oysa,yalnızca pembe ve mor renkli açmıştı geçen yıl.Bu yıl,lila ve sarı da eklendi ,çok güzel bir şey bu.
Çok kısa süreli bir çiçek olsa da,hayatımı güzelleştiriyor ya,yeter! 
Biraz müzik,bir fincan çay ve dolu bir şekerlik...
Hadi,ayıp olmasın kendi şekerimden bir adedini kendim yiyeyim,şöyle en mor renginden. 🍬

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder