18 Mayıs 2020 Pazartesi

#Kırlangıç yavrusunu merak ediyor musunuz? ❤️
Bugün,üçüncü gün ve hala yaşıyor. 🙂
Ülkemizde dert çok uzun süredir. Koronavirüs,başlı başına bir sıkıntı ama üstüne binen ekonomik kriz,işsizlik,yoksulluğun artan ölçüsüzlüğü bütün ülkeyi tuhaf bir yaşam döngüsüne soktu.
Yarınlar belirsiz,zengin ve yoksul arasındaki uçurum gittikçe derinleşiyor.
Halk,bir umut hükümetten gelecek iyi haberleri bekliyor ama ufukta böyle bir haber de görünmüyor.
Bir ülke,düzlüğe nasıl çıkar?
Üretim olmazsa,ihracat olmazsa,tarımda,sanayide sil baştan planlamalar olmazsa,her ülkenin can damarı çiftçi perişan,esnaf çaresiz,sanayici üretimi durdurmuşken,iyimser olmak anlamsız.
Astığım astık,kestiğim kestik bir zihniyetle yol alınabilir mi?
Benden değilsin diye,düşünen,sorgulayan herkesi suçlamak,özgürlük alanlarını kısıtlamak,bir kriz anında doğru stratejiyi bile belirleyecek kişilerin yoksunluğuyla bu gemi aynı rotada gider mi?
Buz dağının ne altı kaldı ne üstü vurmadık.
Titanik de bile filika vardı kurtulacak,bizde o da yok.
Kırlangıç yavrusunu yazıyorum üç gündür.
İyimser olmaya çalışıyorum,bir canlıyı kurtarmanın huzurunu yaşamak istiyorum.
Yaşam hakkı elinden alınmasın istiyorum.
Şunu mu yazsaydım:13 yaşındaki kızına sürekli tecavüz eden ve iki kez gebe bırakan o rezil,o adi,o alçak babayı mı yazsaydım,boşandığı eşini defalarca bıçaklayıp öldüren o kocayı mı?
Ekranlara çıkan,o Prof.müsfeddesi şeyleri mi yazsam,pedofili manyağı erkekleri,hacı hocaları mı?
Düşün yakamızdan artık,düşün!
Yeminle,her gün bunlarla uyanmaktan utanıyorum ve bunlarla aynı göğün altında yaşamak istemiyorum artık.
Kadınlara kıyan,çocuklara tecavüz eden ve fantezi aracı yapan her kim varsa,
Soyunuz sopunuz kurusun diliyorum!
Oksijen israfları!
Bir kırlangıç yavrusunu yaşatmak için günlerdir uğraşıyoruz.
Bizdeki vicdan da,sizdeki ne?
AKP iktidarı döneminde Profesör ünvanı almış her kim varsa,aldıkları bu ünvanların yeniden incelenmesi gerektiğini düşünüyorum.
Kafayı seksle ve kadın bedeniyle bozmuş bu insanımsı yaratıklardan usandık artık!
Kırlangıç yavrusu,artık ufaktan ötmeye de başladı.
Adı Şanslı!
Adını ben koydum.Ne de olsa,onu bulan benim.Şansı da benim.❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder