15 Mayıs 2020 Cuma

#Bugün,Annemi çok çok anıyorum. ❤️
Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki:
' Allah,önce hayırlı evlat versin'
Hayırlı evlat olmak nedir?
Saygılı,kalbi sevgi,iyilik ve güzellikle dolu' insan aklıma geliyor ama çevremizde,kalbi fesatlıkla dolu,kin ve bastırılmış öfkesiyle,her an insana kötülük yapacak bakışlarıyla ve kötücül duygularıyla öyle çok insan var ki...
Sizin de var kuşkusuz.
Kötü olmayla,ellerine ne geçecek cidden anlaşılır gibi değil.
Evlat yetiştirmek ama iyi yetiştirmek de çok önemli.Kendisine ve topluma bir faydası dokunmalı insanın.Yetiştirdiğimiz çocuklarımız da bu algıyla var olmalı hayatta.
Benimkisi,biraz Pollyanna iyimserliği elbette.Dünya var oldukça,iyi de çıkacak karşımıza kötü de.
Yine Anacığımın bir sözüyle devam edeyim: 'Allah,sizi kötüyle hiç karşılaştırmasın' derdi ama karşımıza pek de iyilerin çıktığı söylenemez aynı konu. 
İyi bir evlat olmayı Annelere,iyi bir Anne olmayı da,evlatlara sormak gerek.
Benim,kızım çok iyi bir evlat,onu söyleyebilirim.
Annemin öğretileri ve çocuk yetiştirmekteki sabrı başkaydı ve ben,Annemi örnek aldım kendime.
Fotoğraflarda gördüğünüz objeler,geçtiğimiz ayların birinde görüp,kızıma çok beğendiğimi söylediğim ürünler.
Kapı çaldı,elinde bir kutuyla kargo görevlisi.
Kızım,benim bile söylediğimi unuttuğum bu eşyaları bana hediye göndermiş.
Hayırlı evlat,böyle bir şey işte.Hiç unutmuyor söylediklerimi.Çok ince fikirli bir çocuk.💕
Deniz tutkum malum!
Atölyem dümen sehpa,çapa,balıkçı ağları,deniz kabukları,ahşap deniz ürünleriyle ve balıklar ve kuşlarla dolu.
Kızımın,bana yaptığı bu güzellik karşısında çok heyecanlandım ve objelerin alt yapı boyamalarını hazırladım bir çırpıda.
Seviyorum,kahretsin? ❤️
Burdan kızıma teşekkürlerimle.... 🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder