27 Mayıs 2020 Çarşamba

#Bugünü,kendime adadım.
Takvimler,her ne kadar 28 Mayıs'ı gösterse de,ben 27 Mayısta takılıyım bugün.
Anacığım,nurlarda uyusun hep derdi ki:'Önemli olan insan biriktirmek.Para,bunu sağlamaz,sizin insanlığınızdır karşınızdakine yaptırılan davranışlar.'
Bugün,Annemin beni dünyaya getirdiği gün.Hep derim' Tarihler şaşsa da,devrim çocuğuyum'diye.
Ruhum özgürse,muhalifsem ve bana hayat bunu öğretmişse yapacak bir şey yok. 
Cahit Sıtkı'nın insana biçtiği ortalama yaşı geçeli çok oldu elbette.
Ataol Behramoğlu'nun şiirinde dediği gibi 'Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir değil,çok şey var'.
Bunca ömrü boşa harcamak olmazdı değil mi?
Bir insan için en büyük şansı,ailesi.Her gününüzde kardeşleriniz yanınızdaysa,inanın sizden şanslı kimse olamaz.🍀
Bugün,dünyaya 'Merhaba 'dediğim gün.
Öncelikle,beni doğran Anneme ve geçmişime çok teşekkür ediyorum,bana bir hayat verdikleri için.
Anacığım,insan biriktirmenin önemini vurgulardı sürekli ve ben bugün gördüm ki,gerek sosyal medyadan ve gerekse hayatımın içinden öyle güzel insanlar biriktirmişim ki;mesaj çekenler,arayanlar beni çok mutlu etti bugün.🙂
Basit sanılan,sıradan sözcüklerin içindeki derinlik başka bir şey.
Birilerinin aklında olmak ve anımsanmak insanı öyle mutlu ediyor ki,bunu ancak yaşayan anlar.
Bu akşam,ailem yanımdaydı ve beni arayan dostlarım....
İyi ki,hayatımdalar,iyi ki varlar.!
Sizler olmasaydınız,bir yanım eksik kalacaktı. 🙏
Beni doğuran Anneme ,bugünlere gelmeme yardım eden aileme,yanımda olan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum.
Kızım,yanımda değildi bu akşam,üzüldüm ama telafi edeceğiz elbette. 
Annem bana ,iyi insan olmanın erdeminden söz ederdi,vicdan ve merhametten;
Ben de diyorum ki:Tanrı,herkese benim kızım gibi bir evlat versin.
Bu kadar nazik,düşünceli bir evlat var mı bilmem?
Burdan,yanımda olan tüm dostlarıma,arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ve ' iyi ki varsınız ' diyorum.
Bir gün,bir yerde rastlaşmak dileğiyle....🙏
Sevgimdesiniz.❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder