2 Kasım 2018 Cuma

#Bu sabah,saat 5'de Kars yolculuğunu tamamladım ve evime geldim.
Dünyayı da gezseniz,en rahat yer kendi eviniz.
İster atlas bir halı olsun,isterse bir çul,evinize geliyorsunuz ya,her şey geride kalıyor.
Zor bir yolculuktu benim için.özellikle tren kısmı dayanılmazdı.
Peki neden?
Doğu Ekspresi,çok ünlü bir tren ama eksikleri çok.Örneğin,vagonlarda priz yok.Kayseri-Kars arası yolculuk 18 saat sürdü ve iki telefonumun da şarjı bitti.Takacak bir yer bulamıyorum ki....
Kızım ve ailem elbette çok merak etmişler,bana ulaşamayınca.
Böyle saçmalık olur mu?
Tuvaletleri hiç yazmıyorum bile.
TCDD müdürü,trende gelişen ülkelere örnek olacağımızı söylemiş,bizimle dalgasını geçerek.
Hangi gelişmiş trenler Allah aşkına?
En son Çorlu tren rezaletini kim yarattıysa artık!
Hiç de sorumluluk almıyorlar üstelik.
Adana-Kayseri treni çok daha konforlu ve rahattı ama ya diğeri?
Kayseri demişken;Kayseri tren garı restorasyona alınmış ve Mart ayında bitecekmiş.Ben,burdan diyeyim,o gar ne Mart'ta biter ne de seneye.
3 saat Kayseri soğuğunda bekledim dışarda.Çünkü,konteynerler koymuşlar,içeri kokudan girilmiyordu.

Çağ atlayan Türkiye,bu işte.
Çok zordu benim için,üstelik ayağım da bu haldeyken ama pişman değilim elbette.Çocukların bana gülümsemesi ve sarılmaları her şeyi unutturdu.
Hani,bir şarkıda diyor ya:Bir daha,bu yolları aynı hevesle yürür müyüm?
Valla,ben bir daha o yolu çekemem.Bundan sonraki okulları,ennn yakından seçme niyetindeyim.
Yaşlanmışım böyle uzun yollar için. 
Evim,evim,güzel evim! 


Daha fazla ifade göster

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder