26 Kasım 2018 Pazartesi

#Kars ziyareti üzerine bir yazı daha olsun ve son olsun artık.
Kars'a gitmeyi planladığımda kurumlara gittim,sosyal medyadan çağrı yaptım ama sosyal medya hiç ilgilenmedi,yalnızca belediye başkanı ve müdürleri konuyla ilgilendi.
Belediye Başkanımız örneğin,ATATÜRK'le ilgili yardımda bulundu,NUTUK Kitaplarını yine Murat Bey,kıyafetlerin bir kısmını da Hakan Bey sağladı.
Götürdüğüm bütün yardımlar için herhangi bir kişi ya da kurumdan herhangi bir maddi destek almadım.
Ailem,yakın dostlarım ve arkadaşlarım çağrıma karşılık verdi.
Kimi dostlar,kitap,kırtasiye,kimi dostlar oyuncak,kıyafet getirdi ama götürülen onca koliyi doldurmak yalnızca işin bir parçasıydı.
Elimden geldiğince her şeyi kendi paramla aldım,
Onca masrafı kendim karşıladım.
Benim,herhangi bir kişi ya da kurumla işim yoktur,olamaz da.
Destek dediğiniz şey,maddi manevi olur ama benim çağrımda parasal yönü olmayan,ortak çabayla herkesin kendi insiyatifinde yaptığı hoşluktu.
Ben,para için çalışmıyorum,dahası; para benim için kullanacağım bir materyal yalnızca.
Elimden geldiğince,gücüm yettiğince herkese ulaşmaya çalışırım.
Bu,dünde Laloğlu Köyü olur,yarın başka bir köy,benim için hiç fark etmez.
Çocukları önemsediğim için yapıyorum her şeyi.
Laloğlu Köyü için de,kimse bana bağ bağışlamadı,milyonları içeren yardım göndermedi ama bütün dostlarım o çocuklara yardım etmek için elinden geleni yaptı,olan buydu.
Kolay değildir,bir yeri her açıdan düşünmek.Bir karşılığı da yok benim için.
O çocukları,üniversite sıralarında görmek yeter bana.
Çocukları mutlu etmek istemiştim ama yeterince anlaşılamamışım demek ki.
Her insan hata yapabilir.Ben de,mizahi bir dille yaptığım her şeyin yanlış anlaşılabileceğini düşünmeliydim,hata yapmışım.
Burdan,köyün muhtarına,eşine ve çocuklarına beni evlerinde ağırladıkları için çok teşekkür ediyorum.
Beni evine çaya davet eden gelin hanıma da ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.
Annem,nurlarda uyusun,ondan öğrendiğim bir şey vardır:
Bize hep şunu söyledi:Biri,sizin için en küçük bir şey de yapsa teşekkür edin ve bunu unutmayın.
Ben de,teşekkür listemde,ister bir kalem,isterse bir mont ya da kitap-kırtasiye alsın;büyüklüğüne küçüklüğüne bakmadan herkese teşekkür ederim,etmem de gerek.
Ben böyle öğrendim
Köy için yanımda olan herkese yeniden çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder