2 Kasım 2018 Cuma

#Erzurum'dan geçiyorum, karşımda Palandökenler, üzeri karlı.
Ablamı anıyorum.Atatürk Üniversitesinde, Ziraat Fakültesinde okumuştu.
Bana ilk bebeğimi, Erzurum'dan getirmişti,yöreye ait folklor oynayan bir kadını;ilk kitabımı da Erzurum'dan getirmişti, Ormanda Bir Mahkemeydi adı, hala saklıyorum o kitabı.
Palandökenlere bakıyorum, ayağını bu dağlarda kırmıştı kayak yaparken.
Ne çok anısı vardı anlattığı.Uzun soluklu arkadaşlıkları, Fevzi Tosun ve ailesi,Nihal Esma Gülten diye anlattığı dostlukları....
Şu sokaktan geçmiş miydi, şu caddede ayak izi kalmış mıydı ablamın?
Erzurum'dan geçiyorum ablamı anarak.
Erzurum da ablamı anıyor mudur? Unutmuş mudur dostları birlikte yaşadıkları güzel günleri?
Bugün değil ama belki bir gün aynı sokaklardan geçerim.
Ne zormuş anılarına ortak olmak.
Ablamı özlem ve sevgiyle anıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder