30 Kasım 2018 Cuma

#Kitap toplama kampanyası ile ilgili çağrımı yinelemek istiyorum.
Köy çocuklarının tiyatro çalışması için kitaplara gereksinmeleri var.
Ayrıca;köydeki kadın-erkek herkesin okuyacağı kitaplar da gerekiyor.
Her türden kitap olabilir;masal,roman,şiir,araştırma ya da tiyatroya ait tekstler.
Bu konuda,yardımcı olmak isteyenlerin bana kitapları ulaştırmasını rica ediyorum.
Köye,kitapların çabucak gitmesi gerekiyor artık.
Cumartesi-Pazar atölyem açık.
Lütfen benimle iletişime geçin.
Geçin ki,o köydeki çocuklar da kendilerine değer verildiğini anlasın.
Çocukların,hayata dair iyi yetişmesinin yolu,okumak,çok okumaktan geçiyor.
'Bir kitaptan ne çıkar ?' demeyin lütfen,bir kitap,bir insanın yolunu açacak kadar bilgi verebilir.
Bir,iki,üç derken,bir bakmışsınız,bir kütüphane dolusu kitap toplamışız.
Öğrencilik yıllarımda kitap fuarlarını hiç kaçırmazdım İstanbul'da.Şimdi,artık çoğu yaşamayan yazarların bir imzası için saatlerce kuyrukta beklerdim.
Çok kıymetliydi Necati Cumalı,Oktay Akbal,Ataol Behramoğlu ve niceleri.
Önceleri,bütün imzalı kitapları saklıyordum ama paylaşmak çok önemli.
Çok yere gönderdim o kitapları.
Şimdi de,bu köy için elbirliği yapmak gerek.
Okuduğunuz kitapları saklamayın.Sizdeki görevinin bittiğini düşünün ve başka insanların ufkunu açmak için siz de aracı olun.
Kitapları bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder