10 Kasım 2018 Cumartesi

#Bugün pazar.
Sabah,saat 6'da uyandım,kuş sesi de yok,güneşli bir gün de.
Yağmurlu ve soğuk günler başladı yine,hiç de sevmiyorum böyle havaları.
Atölye çalışmalarımız da başladı.Elveda, keyifle yaptığım pazar kahvaltıları.
Umutsuzluğa düşmeden,olandan iyi şeyler çıkarabilmeli her zaman.
Bugün artık,KARS-Selim İlçesi-Laloğlu Köyü izlenimlerini hazırlamaya başlayacağım.
Bir gezi-gözlem-yol rehberliği eşliğinde çocukları ve köyü anlatacağım fotoğraflı ve yazılı olarak.
Pazar günü,müziksiz asla kahvaltı yapmam.Uyku da tutmayınca ,kendimi ödüllendireyim dedim ve gittiğim tüm doktorlarımın 'Bu kilolar gidecek,şişmansınız,olmaz ki' demelerinin verdiği üzüntüyle,mükellef bir pazar kahvaltısı hazırladım kendime. 
Ne yani,küçük bir servet ödediğim ve ta Kars'tan çeke çeke getirdiğim onca peynir çeşitleri,kaymak,tereyağ boşa mı gitsin?
Öleceksek,bunlardan ölelim değil mi? 
Peynir demişken;ya benim damak tadımda bir tuhaflık var ya da bu Kars Gravyeri denen peynirde ne buldular da bu kadar övgü diziliyor ve bu kadar pahalı,e bu da benim cehaletim sanırım.
Kars Gravyeri'nin çok keskin bir tadı var.
Ve bana göre bu peynirleri kahvaltıyla harcamak yerine,şöyle keyifli bir akşamda şarapla tüketmek daha çekici doğrusu. 
Kahvaltıda,eski kaşar sanki daha çekici.Tabi,keçi derisine basılmış tulum peynirleri,meralarda beslenmiş hayvanların sütünden elde edilen kaymak,tereyağ ve diğer peynir çeşitlerini hiç saymıyorum bile.
Bu yazımı okuyan doktorlarım bana nasıl gülecek Allah bilir. 
Neyse....
Bugün pazar.Keyif günüm.
Yarın pazartesi.Bütün rejimler gibi,yarına Allah Kerim demişler.
Salı günü,o rejim bozulacak elbette ama ben de ne abartmışım,
tezgahlardaki bütün çeşitleri alacağıma,Kars'a teker takıp getirseydim bari.Bunlar bitene kadar,küçük bir varile dönmek işten bile değil.
Çok çalışmalıyım,çok çalışmalıyım! 
Ne gözü doymaz insanlarız.Hep bana,hep bana.
İyi pazarlar ve ben çalışmaya devam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder