2 Kasım 2018 Cuma

#Sabah saat 7.Bir apartmanın duvarında bu çağrıyı gördüm,Selim İlçesinde. Kars'a gideceğim ve dönüş başlayacak artık. 
Hava o kadar soğuk ki ellerimi hissetmiyorum otobüsün içinde. Selim İlçesinden Kars'a giden tek araç ama içine girince güldüm çünkü;koltuklarına örtüler serilmiş ve adamın biri, bir adada, güneşe karşı, bir palmiyenin altında oturuyor sıcacık. 🙂
Dışarının soğuğuyla, insana sıcaklık hissi mi vermeye çalışıyorlar bilmem. 😉
Çocukları görüyorum, okula gidiyorlar ama üstlerinde incecik ceketler var.
Benim üstümde kat kat kıyafetler var ve donmanın eşiğindeyim, bu çocuklar nasıl üşümesin?
Mevlana, birlik olalım diyor, demesine de, hangi birlik? Koskoca adamlar, lunapark arabalarına binmiş, havaalanında şov yaparken, burda çocuklar üşüyor. Birlik olmak, paylaşmaktır.
Ben, elimden geldiğince Laloğlu köyündeki çocuklara ulaştım ama dağların kıyısında ufuk çizgisinde öyle çok köy gördüm ki....

Hava çok soğuk ve çocuklar üşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder