23 Ocak 2019 Çarşamba

#Bu ülkede, çözülmesi gereken konunun ilki eğitim, ikincisi sağlık.
Nerdeyse, köylere bile Tıp Fakültesi açtıkları için, arızalı doktorların arasında tenis topuna döndüm 10 aydır.
Bir böcek yüzünden düşmenin faturası cidden ağır oldu bana her açıdan.
Döktüğüm parayı geçtim ama yanlış tanılarla geçen zamandaki kaybım ne olacak?
4 Ortopedist, 3 Fizik Tedavi Uzmanı, 1 de Romatolog ki; hepsi de uzman doktor ve Prof. üstelik, her biri ayrı ayrı tanıyı nasıl koyar Allah Aşkına?
Bunları hangi tıp fakültesi mezun etti?
Bugün, 5. Ortopedist 'e gittim ve koyduğu tanı karşısında şaşkına döndüm.
Gittiğim bütün doktorları mahkemeye verebilirim şu anda.
O diplomaları siz alın da....
Gidin köyde koyun güdün bence.
Sizden doktor falan olmaz.
Mantar gibi üniversite açarsanız, kadavra görmeden doktor mezun ederseniz olacağı budur.
10 ayda aldığım kutular dolusu ilaç, eczaneye döktüğüm para, özel muayenelere verdiğim milyonlarla yazın istediğim gibi tatil yapardım istediğim yerde.
İşin bir de giden sağlık kısmı var ki;
en önemlisi.
Doktoruma bugün sordum : 'Sizler, aynı tıp fakültesinden mezun olmuyor musunuz, nasıl böyle farklı tanı olabilir?'
Yanıtını yazmayacağım.
Sizler, o diplomayı boşuna duvara asmışsınız bazı doktorlar.
Boşuna!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder