11 Ocak 2019 Cuma

#Cemal Süreya,en sevdiğim şairlerin başında gelir.
9 Ocak ölüm günüydü ve bu yıl ilk kez Sevda Sözleri kitabından AŞK şiirini yayınlamadım.
Bu şiir çok özel bir şiirdir,bilenler bilir.
Şöyle bitiyordu şiir:
Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya 
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik.
Cemal Süreya'yı çok okudum ama bu kitabını ilk kez gördüm ve eksik kalmışım diye de üzüldüm doğrusu.
Şiir yazmak üzerine öyle güzel bir anlatı yapmış ki,döndüm döndüm yeniden okudum.
Cemal Süreya olmak böyle bir şey işte.
Cemal Süreya olmak böyle bir şey işte.
Herkes şiirimsi şeyler yazar ama şiir yazmak böyle ustalık ister. 
Bu kitabı,kitap topladığım köy kütüphanesine gönderecektim ama vazgeçtim.Bu bende kalmalı.
Olur da,bir gün şiir yazmak gibi bir cahillik yaparsam,bunu açar okur ve vazgeçerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder