25 Ocak 2019 Cuma

#Cennete gitmek ister misiniz?
Kulağa ne kadar da hoş geliyor değil mi cennet sözcüğü.
Peki,cennet deyince siz ne anlıyorsunuz?
Her tarafın yemyeşil olduğu bir yaşam alanı,şırıl şırıl akan dereler,huzurlu bir yoğunluk,çevremizde huriler.....
Huriler? 
Bu dünyada suç işleyenlerin adresi;ölünce cehennemin odun ateşinde yanmak biliyorsunuz.
Ama masum,hayatında hiç kötülük yapmamış,sevmiş,sevilmiş,bütün insanlığa,evrene iyi olmuş,iyi duygular beslemiş,aklından hiç fesatlık geçmemiş,kalbi tertemiz insanların gideceği adres de;cennet!
Tabi,bunlara inanırsınız,inanmazsınız tümüyle size ve inancınıza ait şeyler ama bir yolu daha var cennetin anahtarını almanın.
Hadi iyisiniz,onu da ben yazayım da,belki duymayanlar varsa,bundan sonraki süreçte kalanı kurtarın bari.
Şimdi sizlerin içinde de mutlaka ruhu çirkin,kalbi kötü,hırsız,dolandırıcı,ahlaksız,rezil,fesat,dedikoducu,yalancı,haris .... gibi insanlar vardır.
Demiyorum ki,sizlerin çoğunluğu böyle;Asla!
Hani,varsa diyorum.
Yoksa,bu toplum,ahlaki normları tavan yapmış,dürüstlük abidesi,uçkuru zinhar çözmez,yalana,dolana,riyaya kapalı,içinden sevgi pıtırcıkları fışkıran bir toplum.
Yerseniz diyeyim bari. 
Hani diyorum ki;çevremizde böyle birileri varsa ve ölünce cehennemin harlı ateşinde yanacaklarsa hemen onu uyarın.
Peki ne yapacaksınız bunun için?
Ama bunu da mı bilmiyorsunuz;hayret!
O zaman,işte size çözüm:
31 Mart günü,yerel seçimler için sandığa gideceksiniz ya!
İşte o sandıkta,oyunuzu ne yapıyorsunuz?
Tabii ki,AKP'nin adayına basıyorsunuz.
Burdaki basmayı,Türkçemizin esnekliği olarak almayın lütfen üzülürüm. 
Bas bas oyları AKP'ye diyorum ki,cennetin kapısını aralamadınız,direk giriş belgesini kaptınız,hadi yaşadınız.
Bunu ben mi söyledim;Asla!
Bu tür bir söylemi kim yapar?
Beni tanıyanlar bilir,benden böyle bir laf çıkmaz.
O halde?
Hadi,sizi merakta bırakmayayım:
Eski Milli Savunma Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı da yapmış İsmet Yılmaz,Sivas'ta AKP Gençlik Kollarında konuşurken; AKP'nin adayı Hilmi Bilgin'e oy vermenin 'Ruz-i mahşerde (kıyamet günü) Beraat belgesi (kurtuluş)' olacağını söyleyerek adaya oy vermek mahşerde beraat belgesidir" dedi.
E,şimdi ben ne ekleyeyim ki üstüne? 
Neşet Ertaş,türküsünde der ki:
Cahildim Dünyanın Rengine Kandım.
Ama siz kanmıyorsunuz elbette çünkü biliyorsunuz ki;
Cenneti de,cehennemi de yaşamak ve yaşatmak sizin elinizde.
Kalbinizi temiz tutun,merhamet ve vicdanı hep taşıyın ve iyi olun.
Bırakın,kötü olanlar kötülüklerinde boğulsunlar.
Dünya var oldukça,iyi ve kötü hep olacak biliyorsunuz ama siz iyi olun.
Öldükten sonra verilecek tapuyu düşünerek yaşarsanız,yaşamadan öleceksiniz demektir.
Bu dünyanın nimetlerinden yararlanın da ötesini boşverin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder