12 Ocak 2019 Cumartesi

#Hava güneşli ama ayazlı bir soğukta.İnsan,böyle bir havada,camın kenarına oturmalı,eline de ince belli bir bardakta çay almalı ve kitabını okumalı ara ara sokağı seyrederek.
Tabii,müzikte çalacak bir yandan.
Düşünmesi bile güzel değil mi?
Peki,ben ne yapıyorum?
Pazar sabahı,atölyedeyim.Müziğim çalıyor her zamanki gibi.Birazdan kahvemi de içeceğim içmesine de,hava yine soğuk;sokakta bu zavallı hayvan,üstünde taşıyamayacağı yükle kırbaç yememek için kendini zorlayarak gitmeye çalışıyor.
Üretirken,arada bir de kitabıma bakmak istiyorum.Elimde,Stefan Zweıg'in ' Satranç ' kitabı var bugün.

Kardeşim,dün kitap fuarından almış bana,Çok mutlu oldum çünkü,epeydir okumayı çok istiyordum bu kitabı.
Kardeşime teşekkür ediyorum kitap için.
Dün,neyse ki,Cemal Süreya'yı bitirdim. Daha çok kitap var okumam gereken.Ne ara yapılacak bunca okuma hiç bilmiyorum.

Bir yandan,bu zavallı hayvanı izliyorum,bir yandan güne başlıyorum.
Hiç hevesim kalmadı kitap okumak için.
Hayat işte,kimini atlas yorgana sarıyor kimini de bir çula.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder