8 Ocak 2019 Salı

#Metin Akpınar
Müjdat Gezen,şimdi de
Deniz Çakır.
Sırada kim var,Sumru Yavrucuk?
O da,' Korkmuyoruz ' diyordu dün.
Memleket,memleket olalı, sanata ve sanatçıya böyle yanlış görmedi.
Yanlış dediğime bakmayın,aslında oraya başka sözcük yerleştireceğim ama neyse.....
Yağmur,günlerdir durmaksızın yağıyor.
Sabah,atölyeyi açıyorum,malum kursum da var;bir kadın yaklaştı yanıma.Ayağında şalvar,başında tülbent var ve yalnızca gözlerini görüyorum.
-Gurban olam sana,gadasına aldığım dedi,demesine ama önce anlamadım.
Tarafsız olması zorunlu ! meclis başkanı Binali Yıldırım,AKP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı oldu ve istifa etmiyor hala.
Anayasa'nın 94. maddesine göre,istifa etmesi gerekiyor mu?
Elbette gerekiyor.
Peki,neden etmiyor?
Çünkü;Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan,' İstifaya gerek yok' dedi.
Bu ülkede yaşayan herhangi biri,ANAYASA'nın üstünde olabilir mi?
ANAYASA,herkesin çiğneyeceği bir kitapsa neden var?
O halde?
Kadının yüzüne şaşkınlıkla baktım,'Günaydın'dedim,kadın devam etti.
-Bol kazançlar olsun yavrum,Allah zihin açıklığı versin'diyor ama ben hala anlamadım inanın.
Hani,kadını bir yerden tanıyorum da,anımsayamıyor muyum ?diyorum içimden,öbür türlü ayıp edeceğim çünkü kadına.
Sabah sabah,yardım mı istiyor acaba diye aklımdan geçiriyorum;yok,onu da istemiyor gibi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, 'Tren kazalarında TCDD'nin kusuru yok' dedi.
16 yıllık AKP İKTİDARINDA 10 TREN KAZASI OLDU ve yüzün üstünde insan öldü.
Peki suç kimin?
Tabii ki,ölenlerin.
Siz de,o trenlere binmeseydiniz,ölmeyecektiniz değil mi ?
Kadına,teşekkür ettim usulca uzaklaştı ve ben ardından baktım yalnızca.
Neden yanıma gelmişti,neden o sözleri söylemişti bilmiyorum ve kadını tanımıyorum da ama insan sıcaklığıydı karşılaştığım,işte bunu biliyorum.
'Bu ülkenin meşrebi ve duruşu belli olan cumhurbaşkanı'nı bira içmeye, Mozart dinlemeye zorlamak faşistliğin dik alasıdır.' dedi sayın cumhurbaşkanı.
Tanrım!
Şu içimden geçenleri sakıncasızca bir yazıya dökebilmeyi ne çok isterdim, gönlümden geçeni sen biliyorsun!
Ordan,burdan bir yazı mı oldu?
Sizler,yazının ayrıntılarında yaşananlara bir anlam verebiliyor musunuz?
Memleketin çivisini çıkardılarsa ben ne yazayım değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder