15 Ocak 2019 Salı

#CHP PİSLİKTİR!
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan
Bunu söyleyen,bu ülkenin en tepesindeki insan;Cumhurbaşkanı.
Pislik nedir?
TDK 'nın sözlüğüne baktım.Hani,belki ben tanımında bir hata yapıyorumdur diye.
Yoksa;koskoca bir ülkenin cumhurbaşkanı,bu ülkenin kurucu lideri,Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün,CUMHURİYET'le kurduğu,bir partiye 'PİSLİK' der miydi?
Hani,bir insanı,ne kadar sevmeseniz bile, yüzüne 'PİSLİK ' denmezdi ya!
Hani,üslup,nezaket,siyasi adamlık,makama layık olma diye tanımlar vardır ya!
Pislik nedir?
Kısa tanımı;KİR!
Ama bizler günlük yaşamda bunu çeşitli anlamlarda kullanıyoruz.Sokak pis diyoruz; ev çok kirlendi, epeycedir ellemedim,dip,köşe bucak bir temizleyeyim diyoruz;bazen de,çok kızdığımız birilerine 'Pisliğin teki' diyoruz.
Ama o kişi,işe yaramaz,terbiyesiz,lanet,saygısız gibi sıfatları yüklendiği için söylüyoruz bunu.
İnsan,durup dururken birine PİSLİK der mi?
CEHAPE'ye bakıyorum....
Bu ülkenin,ana muhalefet partisi.Köklü bir geçmişi var.
Her şeyi bırakın,ATATÜRK'ün kurduğu bir parti.
Kaldı ki,ne yapmış CEHAPE bugüne kadar?
EYT için mi çalışmamış ?
Şeker Fabrikalarını peşkeş mi çekmiş?
Ulaşımdan,haberleşmeye memlekette özelleştirmedik,satmadık fabrika,liman,işletme mi bırakmamış?
Ağacı,ormanı,dereyi,ırmağı tarumar mı etmiş?
Memleketi betona boğup,sermayeyi betona mı gömmüş?
Çocuklara tecavüz edilirken köşeden seyrederek 'Bir kereden bir şey olmaz mı demiş?
Kadınlar öldürülürken 'Onlar da mini etek giymeseydi,kırmızı ruj sürmeseydi 'mi demiş?
İşçiler madenlerde,inşaatlarda,düşüp ölürken 'Fıtratında var 'mı demiş;ne yapmış bu CEHAPE?
Listeyi öyle çok uzatabiliriz ki,sayfalar yetmez.
Öyle utanıyorum ki,bir kadın,bir insan olarak bu insanların bizi yönetmesinden.
Biz,bunu hak etmiyoruz!
Pisliğin bir tanımı daha var aslında,belki biliyorsunuzdur;
Sayın cumhurbaşkanının o tanımı kullanmadığını düşünmek istiyorum.
Nezaket,üslup ve bulunduğu makamın hakkını vermek bu kadar zor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder