2 Ocak 2019 Çarşamba

#Hava çok soğuk. Bir yandan çalışıyorum, bir yandan sokağı izliyorum.
Bu teyzeyi gördüm. Tipik bir Anadolu ninesi.
Kat kat giydiği yelekleri, üstüne aldığı mevsime
uymayan ceketi ve ayağında illaki mavi renkli, lastik ayakkabıları......
Öyle tanıdık ki hepsi.
Bir an durdu ve atölyenin camından içeriyi görebilirmiş gibi baktı. Sanırım, hala sökmediğim çam ağacı ilgisini çekti.
Dursun bakalım, birkaç gün daha.
Teyzeyi, soluklansın diye içeri çağıracaktım ama uzaklaştı bir anda.
Döndü, bana baktı, gülümsedi.
Yüzü nasıl da temiz ve aydınlık olan bir kadındı.
Kim bilir, hayatından ne acılar, ne mutluluklar geçmiştir?
Hepimizin hayatını öyküler oluşturmuyor mu?
Ömrümüzden kalan günlerde, kendi payımıza neler yaşayacağız, neler; bilmiyoruz!
İyi öyküler yazma çabasında olalım da, ötesi nasıl olsa yaşanacak bir şekilde.
Hava buz gibi soğuk şu anda. Kış mevsimini hiç sevmiyorum, çok üşüyorum ya, ondandır.
Sertab Erener dinliyorum yine.
Ne güzel şarkılar söylüyor bu kadın.

Güzel bakan, güzel şarkılar söyleyen bütün kadınları korumalı. 😉
İlk kez arabam olmadığına üzüldüm.
Bu teyzeyi evine atabilirdim.
Üşüye üşüye evine gidiyor şimdi.
Kahretsin! 😔


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder