31 Aralık 2018 Pazartesi

#Bir yıla nasıl girersen, öyle geçer derler ya!
Atölyeyi açıyorum, gözüm yerdeki irice bir karıncaya takıldı.
Hava buz gibi, ne işin var, git yuvanda otursana değil mi?
Yok, illa canına susamış.
Kapıları açtım, yerde hiç hareket etmeden duruyor.
Bende bir vicdan başladı bir anda.
Eyvah! Dedim, hayvanı öldürdüm.
Bir kırkayak için ayağımı kırdım biliyorsunuz ve 9 aydır çekiyorum bu kırıktan.
Yarım cm'lik karınca,gözle de görülmüyor ki.
Nasıl üzüldüm anlatamam.
Şimdi, ben bu karıncayı öldürdüysem eğer, yıl boyunca katliam mı yapacağım acaba? 😉
Derken....
Baktım yürüyor.
Allah cezanı vermesin, beni hüzünlere gark ettin dedim, üstüne yürüdüm, kaçtı.
Ne kadar kaçabilirse benden artık. 🙂
Neyse, bu yılı da kazasız, belasız atlatalım da, hayırlısı.
Sabahın köründe, kötü sesli hocanın ezanına uyanınca hidayete mi erdim nedir? 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder