28 Aralık 2018 Cuma

#Noel Baba'yı hayallerden çıkarıp gerçeğe dönüştürmek kişinin becerisine ve algısına bağlı.
Yurdum insanının çoğuna şaşkınlıkla bakıyorum çünkü;her yıl yeni bir yılı karşılarken takındıkları tutum ve davranışlar ne kadar iki yüzlü olduğumuzun da göstergesi.
Antalya'ya gidenler,Demre'ye hiç yolunuz düştü mü?
Kaş ile Finike arasında inanılmaz güzellikte bir coğrafyadan geçiyorsunuz ve Demre'de,Noel Baba Müzesini görüyorsunuz.Gitmediyseniz de,bulduğunuz bir vakitte gidin lütfen.
Noel Babaya ithaf edilen konulara hiç girmiyorum bile bugün.
Ne olmuş,Çukurova'da,kar nedir görmeden geçen yılların içinde,bacadan hediyeler düştüyse?
Ne olmuş,gökyüzünde,bulutlardan Ren Geyiklerinin çektiği kızakla gelerek torbasında hediyeler getiren Noel Babayı hayal ettiysek?
Zararı var mı kimseye?
Noel Baba olmak için,azıcık fikriniz olsun ve insanları mutlu etmek biraz mesai harcayın yeterli.
Ben,Kars'ın Selim İlçesi-Laloğlu Köyü için gerçekten de çok büyük özveri göstererek gittim.
Amacım,çocukları mutlu etmekti.Kar,henüz yağmamıştı ve ben Noel Baba değildim ama elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışmıştım.
Beni,biraz üzdüler ama neyse,geçti artık.
Peki ya şimdi?
Hani,desem ki,sosyal medyadan herkese:
'Hadi,bu yıl,kendi isteğinizle,sokakta gördüğünüz her çocuğa minicik bir hediye alsanız da,yeni bir yılı gülümseyerek karşılasa'
Ne dersiniz?
Yaklaşık,iki aydır,yeni bir köy için kitap toplamaya çalışıyorum;topladım da ama daha fazlasını da istiyorum.
Ordan bakınca,beni ,şu ihaleci,yandaş iş adamı Mehmet Cengiz gibi görüyorsunuz demek ki,e,bu da fena değilmiş. 
Para,kazanılır ve harcanır benim felsefemde.
Keşke,gökten yağmasında,daha fazla iş olsun,çalışayım ve yardıma muhtaç herkese el atayım ama bu mümkün değil.
Sonuçta,benim de belli bir gelirim ve bir evladım var.
Tamam,fazlasını dağıtırım ama yoksul hanelerin hepsine uğrayamam ki ama gönlüm ister elbette.
Ben de isterim;kapının önüne bir hediye paketi koyup,zile basıp kaçmayı ama ... 
Hadi,o zaman birlikte yapalım bu eğlenceyi ve çocuklara irili,ufaklı hediyeler alalım,kapılarına bırakalım.
Ben,atölyemin önünden geçen çocuklara zaten güzellikler yapıyorum her zaman ama bu kez hediyeleri atölyeme kendinizle getirin ve sokaktan geçen her çocuğa verelim,mutlu olsunlar.
Noel Baba,Demre'de yaşayabilir ama biz de şubesini burda açalım olmaz mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder