14 Aralık 2018 Cuma

#Kars'ın Selim İlçesi-Laloğlu Köyünde,üniversiteye hazırlanan çocukların olduğunu bilmiyordum.Fotoğraflarda gördüğünüz hazırlık kitaplarının bir kısmını,dün köye kargoyla gönderdim.Çocuklara çabucak ulaşsın diye 
telaşımdan ATATÜRK TAKVİMİ'ni unutmuşum ona çok üzüldüm ama bu köye unutmayacağım.
Umarım,köydeki çocuklar heyecanını yitirmemiştir ve hayallerinin peşinde koşmayı bırakmazlar.
Çocuklarımıza,önce hayal kurmayı,sonra da hayallerini gerçekleştirecek yöntemleri öğretmemiz gerekiyor.Yoksa,heba olacak çocuklarımız.
Peki,ya bunca toplanan kitap nedir derseniz?
Artık,uzak köyleri bıraktım.Hem çok yoruluyorum hem de bunca çabamın karşılığı beni üzecek sonuçlar doğuruyor bazen.
Bu kitaplar,şu anda atölyemde toplananların bir kısmı.Daha fazlası da gelecek ve tümünü,yakın bir köydeki kütüphane için hazırlıyorum.
Her şey çocuklarımızın geleceği,aydınlık yarınlarımız için.
Kitaplar,köye gitmeden evlere dağılıyor aslında.Benim de okumadıklarım vardı içlerinde,şu anda okuyorum.

Atölyemde arkadaşlarım da okuyor.
Bir girişim,çoklu güzel sonuç da doğuruyor görüldüğü üzere.
Yeniden bir çağrım olsun:Evinizde,çocuklarınızın okuduğu ve işi bitmiş masal kitapları,sizlerin okuduğu ve içinizden 'Keşke,toplumun kitap okuma alışkanlığı artsa' dediğiniz evinizde tuttuğunuz kitaplarınız varsa ve bir katkı yapmak isterseniz lütfen elinizdeki kitapları bana ulaştırın ve o köye de güzel bir kütüphane oluşturalım elbirliğiyle.
Çocuklar,tiyatro yapacak o köyde ve bizler de seyircisi olacağız.
Ben sizi ikna edebilirsem,o köydeki çalışkan öğretmen hanım da köy halkını ikna eder değil mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder