4 Aralık 2018 Salı

#Çocukluğumda,radyodan en çok türküler dinlerdik.
İzzet Altınmeşe'nin sesinden yankılanırdı
-Maden dağı dumandır, de loy… kibar yarim
Yolu dolam dolamdır, de loy …di gel malım
Yarim gitti gelmedi, de loy… di gel malım
Yaş gözüme dolandır, de loy … kibar yarim
Türküyü dinlerdik ama maden dağı neresiydi,ne önemi vardı anlamazdık ama anladığımız;sevdiceği Maden Dağına giden ve geri dönmeyenlerin türküsüydü.
Sabah sabah nerden çıktı bu türkü derseniz;
Gençlik ve Spor Bakanlığı 3200 personel alımında yaptığı mülakatta bu soruyu sormuş da ondan.
Maden Dağı Şirince'de mi,yoksa Elazığ'da mı orası da karışık çünkü;Maya Takvimine göre Şirince'de bulunan Maden Dağında kıyamet kopacaktı ama kopmadı ne hikmetse!
Bu soruya göre,mülakata girenler hangisini doğru söyleyecek;Elazığ mı,Şirince mi?
Ha bir de,Kilyon Müslümanları nerde yaşıyor gibi bir soru daha var ama işte bunu ben de bulamadım.
Sahi!
Nedir bu Kilyon Müslümanları?
Bu sorulardan şunu anlamamız gerekiyor:
'Ben,işe alacaklarımı,'Hamili kart yakinimdir' dayatmasıyla ve eş,dost,akraba kontenjanından zaten işe aldım ama ,size de laf olsun,adet yerini bulsun diye bu mülakatı yapıyorum;Yerseniz'
Tabii,yiyoruz toplum olarak.
Adet demişken....
Hani,kadınların her ay bir döngüsü vardır,dişilik ve anne olma özelliğidir bu.
Buna her yörede adet,hastalık,regl aybaşı gibi isimler takılır.
Kadın,regl olmasa,bedeninde oluşan yumurta,spermle birleşir ve gebelik oluşur.
Regl ile döllenmeye hazırlanan ,bu yumurta döllenme olmayınca dışarı atılır,olan bu yani.
Regl dönemi,kadının hamile kalması için hazırlanmış bir döngüdür.Buna bile karıştılar ya!
Yetmez ama Allah cezanızı versin topunuzun!
Bazen,mikrofonlara konuşanları izlediğimde 'Keşke kürtaj,çok önceden yapılsaydı ya da bunları doğuran kadınlar keşke bir şekilde o yumurtayı döllemeseydi' diyorum doğrusu.
Topluma zarar bunlar.
Takıldığım bir başka konu da,bu Prof.ünvanlı şeyler de o döllenme sonucu meydana geldi,keşke de gelmeseymiş.
Prof. ünvanları mı çok kolay veriliyor bu ülkede,yoksa ben mi yanılıyorum?
Bu şey,hangi aşamalardan geçti ve Prof.ünvanını hak edecek bilimsel çalışmalar,makaleler yazdı,araştırmalar yaptı?
Bu şeyin bulunduğu yerlerdeki kadınlara bir öneri getireyim:Ben olsam.bunu gördüğüm her yerde salonu terk ederim,ya da ders verdiği amfilerde protesto eder ve dersten çıkarım.
Kendinize saygınız varsa eğer!
Bugün,hem de 5 Aralık,ATATÜRK'ün Kadınlara Seçme ve Seçilme Hakkı verdiği bu günde,bunları konuşmak ne rezil,ne cahilce bir şey ama ne demişler:
-Akıl olmayınca ne yapsın sakal?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder