21 Aralık 2018 Cuma

#Çocuklara,tiyatro çalışması da yaptırılan köy okulu için kurulan kütüphaneye kitap gönderecek arkadaşlar lütfen bana ulaştırın kitapları.
Masal kitabı,roman,araştırma kitabı hiç fark etmiyor.
Üniversite sınavına girecek gençlerimiz için kitaplar tamam ama bir kütüphane kurmak için daha fazlası gerek biliyorsunuz.
Zaten,kitap okuyan bir toplum değiliz.
Kitap ve gazete okuma rakamları da ortada.
Çocuklarımıza okuma sevgisini ve alışkanlığını kazandırmak için en iyi yol;sizlerin hayatında ömrünü tamamlamış kitapları,başka insanlara ulaştırmaktan geçiyor.
Lütfen kitapları bana ulaştırın ki,ben de köye göndereyim.
Okumak için,atölyemizden kitapları alan arkadaşlar için de geçerli bu çağrım.
Hala bitiremediniz mi götürdüğünüz kitapları? 
Ne kadar çok kitap,o kadar çok çocuğun hayata güzel bakması demek!
Kars'ın Selim İlçesi-Laloğlu Köyü için söz verip de kitapları getirmeyenleri de bir kenara yazdım bilesiniz.
Belki,sözünüzü bu kez tutmak istersiniz diye anımsatayım dedim.

Verilmiş sözleri hiç unutmamak gibi çok kötü bir huyum da var. 
Atölyem,yarından başlayarak Çarşamba gününe kadar açık.
Bana ulaşın lütfen.
Teşekkürler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder