29 Aralık 2018 Cumartesi

#'Çukurova'da kış mı olur? ' diyenlerin....
Neyse,terlik bende kalsın. 
Dışardaki güneşli,aydınlık bir gün var ancak;hava o kadar soğuk,o kadar soğuk ki,anlatamam.
İstanbul'da,öğrenciyken bu kadar üşümedim inanın.
Evi olmayan,sığınacak bir çatısı bulunmayan her canlının tanrı yardımcısı olsun.
Hadi,insanlar bir şekilde bir çatı bulabilir ama sokakta yaşayan kediler,köpekler,yavruları bu soğuğa dayanamaz.
Lütfen,bu hayvanlar için bir kap yemek koyun.Hiç değilse açlıktan üşümesinler ve daha dayanıklı olsunlar.
Hani,belediyeler,bu canlılar için kedi evleri,köpek kulübeleri yapsaydı ne güzel bir hizmet olurdu değil mi?
Hayatın içinde,birlikte yaşadığımız bu canlıların da üşüyeceğini,acıkacağını unutmayalım lütfen.
Köy için kitapları toplamaya devam ediyorum; kitaplarımız da geliyor görüldüğü üzere.
Fakat,şunu da belirteyim,hala kitap getirmeyi düşünenler varsa ki,bence de vardır. 
Köyde,kullanılmayan eski bir okula kütüphane kuruluyor ve bu kitaplar da oraya gidecek.
Kitapları çocukların ve köy halkının okuyabileceği türden seçerseniz sevinirim.
Ayıklamaya zamanım çok gidiyor ve işime geç kalıyorum.Beni de düşünün lütfen. 
Bugün,atölyeye tanıdığım bir kız çocuğu geldi,yaşı 11.Kitaplara baktı,neden topladığımı sordu,anlattım kısaca.
Sabah,biraz konuştuk yeni bir yılın beklentilerinden.
Ona sordum:'Neyi istiyorsun en çok?
Omuz silkti ve 'Bilmem' dedi.
-Ama olmasını en çok istediğin bir şey yok mu?
-Babamı çok özlüyorum ve hep yanımda olmasını istiyorum dedi.
Babası,yıllardır uzaktaymış ekmek parası için.Birkaç ayda bir geliyormuş.
Çocuk işte,nasıl da özlüyor babasını.
Yeni yılda,babaları uzakta olan bütün çocukların babalarına sarılmalarını diliyorum.

Daha fazla ifade göster

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder