11 Aralık 2018 Salı

#Bugün,Dünya Tango Günü ve ben bugün aslında,meydanlarda toplanıp da,karşılarındaki kişiye elleriyle kalpler göndererek sevgi selinde bulunan kadınları yazacaktım ama şimdi böyle tatsız bir konuda neden yazayım hem de dans gibi bir güzellik varken.Yarına kaldı artık konu. 
Tango.....
Aşkın, tutkunun ve kırmızının dansı.
Her yıl 11 Aralık da,Tango aşkım depreşir çünkü,zerre kadar dans yeteneğim yok.
Herkesin çektiği halayı bile çekemem,bu kadar yeteneksizim anlayacağınız.
Tanrım! derim;
'Bana müzik kulağı verseydin de bir enstrüman çalabilseydim,iyi bir ses verseydin de güzel şarkılar söyleyebilseydim,hadi olmadı,bari dans yeteneği verseydin de iyi dans etseydim olmaz mıydı?'
Yok,vermemiş işte! 
Tango,ikili bir dans ve bu dansı başaran herkes,hayatın bütün alanında başarılı olur bana göre.
Atölyemde,arkadaşlara sordum:Eşinizle en son ne zaman dans ettiniz?
Düğünlerinde etmişler.
Valla ben de hiç anımsamıyorum ne zaman dans ettiğimi. 
Mazide kalan dans günlerinden Tango yapan kadınlara dönüşür müyüz acaba?
Belki de olur;kim bilir?
Tango videolarını izliyorum hayranlıkla ve kıskançlıkla.
Atölyemde,dans saatleri mi düzenlesem acaba?
Azıcık da,hayattan keyif almalı değil mi ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder