21 Temmuz 2018 Cumartesi

#Az önce bir karıncayı ezdim.Hayvan,can çekişerek öldü ve bu benim suçum.Telefonla konuşuyordum,görememişim hayvanı ama öyle çoklar ki,atölyemin önünde.seksek oynayarak girip,çıkıyorum.
Çok canım sıkıldı dikkatsizliğime.Kendime kızarken,haberlere de bir göz atıyorum ve ben,bir karınca için bu kadar üzülürken,bir kırkayağa basmamak için ayağımı sakatlarken,çocuklara,üstelik de baba,abi,dayı,amca,akrabalarının yaptığı alçakça zulmü,tecavüzü,şiddeti gördükçe çileden çıkıyorum.
Bela okusam,yerini bulmuyor,hukuk deseniz işe yaramıyor;ne olacak bu çocukların çaresizliği?
Bir baba düşünün;9 ve 11 yaşlarındaki iki kızına tecavüz ediyor ve bunu dinleyen hakim,İYİ HAL İNDİRİMİ yapıyor babaya.
Suriyeli,13 yaşında kız çocuğu imam nikahıyla evlendiriliyor, hamile kalıyor ve bunu dinleyen hakim,adamların kanunları bilmediğini söyleyerek beraat ettiriyor.
13 yaşında kız çocuğuna 26 erkek tecavüz ediyor ve bunu dinleyen hakim,kızın bilerek tecavüze uğradığını söyleyebiliyor.
14 yaşında kız çocuğuna tecavüz ediliyor İYİ HAL İNDİRİMİ veriliyor.
İstanbul'da,çoğu Suriyeli 392 çocuk,hamile diye getiriliyor ve yetkililer gerekeni yapmıyorsa.....
Bunun gibi yüzlerce haber okuyabilirsiniz biliyorsunuz.
Bu ülkede,yavru kediye,ördeğe,keçiye,ata,tavuğa tecavüz eden sapkın zihniyetin hedefi elbette savunmasız çocuklar olacaktı.
O çocukları düşünüyorum;bedenleri gelişmemiş henüz,sokakta seksek oynayan,bebekleriyle evcilik oynayan el kadar çocuklar....
Bir baba,bir abi,bir dayı,bir amca,kendi kanından el kadar çocuğa nasıl dokunur aklım almıyor.
Çocuk yahu,çocuk!
İnsan,saçını okşamaya kıymamalı,kaldı ki tecavüz etmek....
Ne kimyasal hadım ne idam bu işi çözmez.İnsanlar evlenirken istenen kağıtlara,evlenmeye ve ana-baba olmaya uygunluk kriteri konmalı ve ruh sağlığı raporu mutlaka istenmeli.
Toplumdaki bu kadar şiddet yüklü manyak başka bir gezegenden gelmiyor mutlaka,içimizden yetişiyor.
Tecavüz edenleri asla ve kat'a topluma salıvermeyeceksiniz çünkü bunlar tedavi edilemez.
Cezaevinden çıktıklarında görüyorsunuz,aynı suçu yeniden işliyorlar.
O halde,bunları içeri tıkacaksınız ve orda ölecekler.Unutacaksınız yani tecavüzcüleri.
Eğer,idam geçerli bir çözüm olsaydı,Hindistan'da tecavüz vak'aları artarak sürer miydi?
Meydanlarda sallandırıyorlar tecavüzcüleri ama tecavüzler durmuyor.
Mental yönden arızalı insanları toplumdan kaçıracaksınız ve bırakın yalnızlıkla ölsünler,insansız,iletişimsiz ve kimsesiz.
En iyi ceza bu.
Tabii, bir de çocuklarımız yetiştirirken okullarda,kız-erkek ayrımı yapmadan karma eğitim,cinselliği öğreten dersler.ayıp,yasak kavramlarının sınırı,dokunmanın ölçüsü gibi her şeyi öğreteceksiniz.
Çocuklar bu yasaklarla büyüdüklerinden,bir de aile içi cehaletten bunları yaşıyor.
Çocuklarımız,en değerli varlıklarımız!
Kıyanlara kıyacaksınız.Yok öyle İYİ HAL İNDİRİMİ.
Kravat takınca adam iyi olmaz.O bir tecavüzcü,o bir katildir.
Bu değişmez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder