9 Temmuz 2018 Pazartesi

#Filmlerde,esas oğlanla güzel kız arasında bir replik vardır 'Bana abi de'.
Çünkü; abi,abinin en yakın arkadaşıdır ve abi dediğiniz insan güvenilirdir,size asla ve kat'a yan gözle bakmaz ama filmin başında.
Bu filmin bir de sonu vardır.O da,film bitince esas oğlan,aslında ta başında kız kardeşe göz koymuştur ve abilik bitmiştir bitmesine de,araya atılan parçalar filmi heyecanlı kılar ama seyirci zaten filmin sonunda bu ikilinin birbirini bulacağını bilir.
Böyle filmler,mutlu sonla biter.
Film bitip,salon boşalınca herkes evine gider ama o beraberliğin sonucu ne olur kimse sormaz.
Şimdi diyeceksiniz ki;nerden çıktı bu film repliği?
Yıl 1993.
-Başkanlık sistemi bir özentinin sonucu ya da Amerika emperyalizminin bize bir tavsiyesidir.
Yıl 9 Temmuz 2018
-Size nasıl hitap edelim? Cumhurbaşkanı mı?
-Başkan diyebilirsiniz.
'Bana abi de',diyenlerin filmin başıyla,sonu arasındaki 1.5 saati heyecandır ama ' Bana başkan de' dendiği zaman film bitmiştir!
Kıssadan hisse:Hayatın gerçekleri film karesi değildir ve film bitince herkes evine mutlu gitmez.
Bir tek mutlu gidenler ....
Ah o yıkama,yağlama kısmı yok mu?
Gökten üç elma düşmüş;biri bana,biri damada,biri de yine bana.
İtirazı olan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder