26 Temmuz 2018 Perşembe

#Sabah 5'de uyandım.Gün,aydınlık,sıcak ve nemli yine.
Malum,burası Çukurova.Cehennemin diğer adı.
Burda,bu sıcakla sınandığımıza göre,artık ötesi garantidir değil mi? 
Bugün,asma yaprağı toplayacağım,ondandır erken kalkma nedenim.
Evden çıktım.Aslında,günün bu saatinde asla kızgın olmam ama daha dün akşam minik kedilere koyduğum süt kabını da çalmışlar ya....
Neyse ki,su kabı yerinde duruyor,çok şükür,çok şükür.
Bunu da,bu akşam alırlar artık.
İnsanları cidden anlamıyorum,neden alıyorsunuz bu kapları?Evinizde hiç mi atacağınız bir dondurma,peynir kabı yok?
Bizim gibi algısı bir türlü gelişmeyen bir toplumdan neyi bekleyeceksem artık?
Neyse....
Sahibinden izin aldım yaprak toplamak için ama heyhat!
Gel gör ki,bir tane yaprak bırakmamış yurdum insanı.
Benim gibi o yapraklara asılan başkaları da var anlaşılan?
Ama elbette bir gerçek daha var;çok yürüdüğüm için gizli duvarlarım var üstünde asma yaprağı salınan. 
Yedeklemeden olur mu hiç?Biri yoksa,diğeri hedefimdedir nasıl olsa.
Şöyle de bir gerçek var sabahın erkeninde:
Türk toplumu kadar pis,pasaklı,düşüncesiz,hayata saygısız,kendini Lama sanan bir Arap ırkı var,bir de biz!
Bu nedir yahu!
İnanın,sokaklarda çöpten geçilmiyor.Ne ara bu çöpleri attınız bilmem ki?Oysa,her tarafta çöp kutuları var.
Medeniyet,tek dişi kalmış canavar değil,UYGARLIKTIR!
Beni yürürken görenler, 'Vay be,kadına bak,başını hiç yerden kaldırmıyor 'der ama gerçek ne?
Yerlerde o kadar çok tükürük var ki,üstüne basmamak için sokakta seksek oynayarak yürüyorum nerdeyse.
Bu kadar mı tükürüğü bol bir memleketiz yahu!
Çöplerinizi,salonun ortasına atıyor musunuz ya da kanepede otururken dönüp,odanızın ortasına tükürüyor musunuz?
Bunları evinizde yapmıyorsunuz da,neden sokağa yapıyorsunuz?
Yeminle,tükürenleri gördükçe ağızlarına terlikle vurmak istiyorum.
İnsan ırkı olarak Homo Sapiens'ten türediğimiz sanıyorduk ama Türk ırkı kesinlikle ayrıcalıklı.
Biz,LAMA'dan türemiş olmalıyız.Bu kadar tükürüğü bol olan bir toplum daha var mı acaba dünya yüzünde?
Darwin bile hata yapmış demek ki! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder