30 Temmuz 2018 Pazartesi

#Yeniden yapılandırma dediğiniz zaman siz ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama ben,devletin tamtakır olan hazinesine kaynak yaratmak için vatandaşa bindirilen kazık anlıyorum.
Adamın biri !,bana dava açtı.
Olayı çok da ciddiye almamıştım açıkçası,avukat bile tutmadım,o derece yani.
Ama yine de,bir dosya dolusu araştırma yaptım ve davaya gittim.
Mahkemede,hakim,değil dosyaya bakmak,beni dinlemedi bile,oysa bakması gerekirdi.'Diğer mahkemeye gelmenize gerek yok' dedi ve bitti.
Yine hiç üstünde durmadım çünkü dava için 'Kovuşturmaya yer olmadığına dair ek karar verilmiştir' notu da çıkınca sanıyorsunuz ki,bu saçmalık bitti ama...
Meğer,diğer davada hakim hızını alamamış ve avukatlık ücreti,mahkeme masrafları diye iteledikçe itelemiş bana cezayı ve 5 yıl aynı suçu işlemem halinde....
Biliyorsunuz sonucunu.
Artık,mapushanelerden seç beğen al.
Herkes bilir ki,ben kimseye hakaret etmem,iftira atmam.Eğer,bir suç varsa,cezasını da çekmelidir.
Neyse.....
İşin daha vahimi şu:
Hiç tanımadığım,yüzünü dahi görmediğim,adını duymadığım bir kadın,kocası,kardeşi,eşi dostu,akrabası tarafından cep telefonum,sosyal medya hesaplarımdan ağza alınmayacak küfürler,hakaretler,tehditler....
Engelliyorum,başka isimle hesap açıp hakaretlere devam ediyorlar.
Kızıma bile aynı içerikleri göndermişler.
Hani,tanısam,bir şey mi yaptım da bana geldiler diyeceğim,adlarını duymadım.
Soluğu karakolda aldım,hem de iki kez.Suç duyurusunda bulundum,mahkemeye verdim,bilgisayarım,telefonum takibe alındı,siber suçları güya izliyorlar.
İşin ilginç yanı:Bana ceza kesen hakim,bu davanın da hakimi olmasın mı?
Peki,çıkan sonuç ne derseniz:Kovuşturmaya gerek yoktur.
Aynı hakim,beni hakaretle suçlu bulurken,bana hakaret edenleri neden cezasız bırakıyor?Bu hakimler,aynı kitapları okumuyor,aynı dersleri almıyor mu?
Hukuk Fakültelerinde bir sorun mu var dersiniz?
İtiraz ediyorum!
Yeniden yapılandırmaya gelirsek....
Vergi Dairesine gittim.Sanıyorum ki,devlet vatandaşın yanında.
Bana kesilen cezanın faizi silinecek,borç yarıya inecek sanırken,borca faiz binmiş,miktar yükselmiş,devletin yapılandırması da,5 TL olmuş.
Çok şükür,ana para ve faizini ödeyeceğim,bu 5 TL'yi ödemeyeceğim.
Allah,devletimize zeval vermesin.hatta,ben bu iktidarın yerinde olsam,nefes almaktan bile vergi keserim.
Makam arabalarının tekeri patlasa bile bunun vergisini vatandaştan alırım.
E,kolay mı Türkiye Cumhuriyeti Devletinde vatandaş olmak?
Verdikçe verin,verdikçe verin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder