15 Temmuz 2018 Pazar

#Sabah,saat 10.30'da kahvemi aldım,kitabımı aldım elime.
Bu arada kitabın adı:George Orwell'in Hayvan Çiftliği.
Zorkun'a gelirken,kendi kendine söz vermiştim,hamakta bu kitaba başlanacak ve kitap bitecek diye.
Kendime verdiğim sözü tutmazsam kendime ayıp ederim elbette.
Kitap bitti ama içeriğini daha sonra analiz edeceğim ülkemizdeki siyasetle özdeşleştirerek ama biliyorsunuz şimdi üç günlük tatildeyim,siyaset yok. 😉
Neyse....
Uzaktan çalan kornayı duydum.Zorkun'da çöpler traktörle ve elle toplanıyor.Bu ses de çöp toplanma sesi.
Traktör alanda durdu,hiç aldırmıyorum çünkü kitap okuyorum.
-Dezze,çöp var mı? diyen bir ses geliyor,yine aldırmıyorum.
-Dezzeee,çöp var mı?
Kafamı kaldırdım,arkama baktım,dezze falan yok.
Bir an durdum ki,bana söylüyormuş meğer dezze diye.
Kalktım,çöp torbasını bağladım ve öyle kötü gözlerle baktım ki çöpçüye....
Dezze demesine mi yanayım,dezze gibi yaşlı göründüğüme mi yanayım,yoksa kazık kadar adamın bana dezze demesine mi,neye yanayım şimdi ? 😉
Kör olası çöpçüler,dağın başında süpürecek aşk falan bulamazsınız,bari yerlerdeki çöpleri iyi süpürün. 
Dip not:Her güzel şeyin bir sonu varmış.Üç günlük tatil bitti,eve dönüş zamanı.Gelsin,Çukurova'nın sarı sıcakları.
Buz gibi Zorkun günleri,hoşçakalın! 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder