1 Temmuz 2018 Pazar

#Bu fotoğrafta gördüğünüz yemek ve su kabını dün koymuştum,sabah yerinde yeller esiyordu;peki neden?
Toplum,neden 16 senedir AKP'yi iktidar yapıyor,işte bu kapların kaybolma nedeni bunlardan biri.
Hepimizin evinde bir şekilde süt,yoğurt,peynir kutuları oluyor mutlaka.
Evinizde,her gün yemek de pişiyor değil mi?
Bu kadar zor mu,bu yazın sıcağında ağzı,dili olmayan bu hayvanlara artan yemeklerinizi vermek,boştaki kaplara su koyarak hayvanlara yardım etmek?
Kimse sizden bu hayvanlara et alın da pişirin demiyor,alt tarafı artan yemekleriniz yahu!
Her gün,su kaplarını koyuyorum,sabaha bulamıyorum.
Allah kahretsin sizi.Sokak hayvanlarının su kabını çalacak kadar muhtaç mısınız?
Madem,bu haldesiniz,neden yoksulluğunuzun nedenini kendinize sormuyorsunuz?
Sizlerin oylarıyla bu hale geliyor ülke.Açsın,sefaletle yaşıyorsun,çoluk çocuğuna ekmek götürmek için hayvanlara konan plastikleri çalacak kadar düşüyorsun,niye gidip sana iş,aş verecek adaylara oy vermedin?
Beter olun diyorum!

Şu kaplara dokunmayın artık lanet olasıcalar.
Belediye,belediye değil ki,Çukurova'nın cehennem sıcaklarında bu hayvanların da acıkıp,susayacağını düşünsün ve gerekli düzenlemeyi yapsın!
Biz,hayvanları nasıl koruyacağız?Yazık değil mi,onların da canı var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder