27 Temmuz 2018 Cuma

#Yunusların,birbiriyle ses çıkararak iletişim kurduğunu biliyordum ama horozların da bu kategoride yer aldığını bilmiyorum.
Dün gece,müzikli bir mekandaydım.Haliyle,geç geliyorsunuz.
Aliss Kafe 'de müzik yapan grubun şarkılarına,türkülerine övgüler dizmeyeceğim çünkü çok güzeldi.
Benim derdim eve geldikten sonrası elbette.
Saat olmuş gecenin 2.30'u.
Benim bildiğim,horozlar sabaha karşı ötmeye başlar ve insanları uyandırır değil mi?
Ama mahallede bir horoz varmış belli ki,üstelik baskın bir karakter;horoz bir bağırıyor,uzaktan cılız bir horoz sesi geliyor.Anlıyorum ki,daha çömez bir horoz,
Bizimkisi,bakıyor ki ses cılız,bu kez daha yüksek volümle ötmeye başlıyor.
Sanırım,Ankara,İstanbul,İzmir'deki horozlar tepki versin diye;üstelik veriyorlar da.
Bir,iki koro halinde susmuyorlar ama bizim horoz olayı kontrol ediyor.Önce o başlıyor,susuyor,tepkiyi ölçüyor,yine başlıyor.
Bu durum bana ülkemizdeki siyaseti de anımsatmadı değil.
Hani;birileri,aklına düşeni yapmak için nabız ölçüyor ve öne piyonu sürüyor,açıklama yaptırıyor;halkın tepkisine bakıyor,eğer ses yükselirse,ileri bir tarihe erteleyip ama mutlaka yine yapacağını bildiği bir geri çekiş yaşıyor ya!
Ve yine 'Gündemimizde asla ve kat'a yok deyip,ertesi gün önümüze sunuyor ya!
İşte aynen böyle,horozun yaptığı da.
Bu ötüşlerle haberleşme yaklaşık yarım saat sürdü.
Uyumak istiyorum ama ne mümkün?
Horozun kümesini bilsem terlik atacağım ve
-Kes sesini,yat da zıbar
diyeceğim,
ama bilmiyorum.
Yaşadığım nasıl bir işkenceydi anlatamam.
Aklıma Özay Gönlüm düştü.
Bu horozlara ne de çok türkü söylemişti.
-Horozumu kaçırdılar
Damdan dama uçurdular
Suyuna da pilav pişirdiler
Bili gah bili gah bili bili gah gah
Küpeli horozum
Kar beyazım
Bir Allahın kulu bu horozu gönül rahatlığıyla kaçırabilir mi?
Ama suyuna pilav pişirmesin.
Götürsün ve bir kümesin ağası yapsın.
O da gabara gabara dolansın! 
Valla uykusuzum.Azzz sonra da atölyem var üstelik.
Ben de dilime dolarım artık;
-Uykusuz her gece
-Yorgun ölesiye. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder