2 Nisan 2020 Perşembe

#Bazı kitaplar var,eminim siz de okumaktan kaçınıyorsunuz.
Başladığım işi bitiririm aslında ama bazı kitapları elime alıyorum ve bırakın bitirmeyi,tahammül sınırlarımı zorluyor ve bırakıyorum.
Anthony Burgess'in Otomatik Portakal'ı gibi örneğin.
Stanley Kubric,filme bile çekmiş bu kitabı ama okumak mümkün değil.
Kült eser diye tanımlanmış ama ' sorun sende değil bende.' diyorum. 
Neyse....
Kitabı bıraktım an itibariyle ama bugün sanat günümdü.
Aldığım eğitimlerin hakkını vereyim de ayıp olmasın diye,bugünümü heykel çalışmalarıma adadım.
Bu işlerin bitmesi gerekiyor.
Çalışmamın adı; İkili Delilik!
Günümüzde,akıllı insana rastlamak nerdeyse olanaksız olunca,ilişkilerde de biraz deliliği işleyeyim dedim. 
Bu aralar,ytong çalışıyorum çünkü,kil hazırlamaya üşeniyorum ama elbette,kil'in yeri ayrı bende.
Bunları bitireyim,rölyef yapacağım,en sevdiğim tarz;Helenistik dönem kadınları.
Yunan tanrıçalarından birini model yapacağım. 
Hata kabul etmeyen bir malzeme ,ytong.Yanlış bir darbe bütün işi götürür.
Biraz da,toz duman eklenince...
Biraz mı dedim?
İyi ki doktorum,tozdan,boyadan uzak dur dedi. 
Heykel,bitme aşamasında.Montaja gidecek.
Sırada tablolar var,projeler var...
Bir de,sergi planım var ama bakalım. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder