5 Nisan 2020 Pazar

#Bir Maske Hikayesi....
'Vatandaşa, belli noktalarda ucuz maske satışı üstünde çalışıyoruz.'
İnsan, bunları okuyunca bu ülkede olmaktan utanıyor inanın.
Peki neden?
Üç gündür, musluklarımdan çamurlu su akıyor.
Dün, markete gittim su almaya. 9 bin şubesi olduğunu söyleyen bir marketti bu.
Düne kadar, ekranlara çıkıp' Sağlıklı insanların maske takmasına gerek yok ' diyen o Profesör ünvanlı insanların aldığı eğitim de aynı oranda utandırıyor insanı.
Ne değişti de, maske takmak zorunlu oldu?
Başında, bunu söyleseydiniz ya!
Neyse....
Markete gittim, içerde kimse yoktu ama beni kabaca dışarı çıkardılar.
Marketten çıkarken şunu söyledim çalışanlara :
-O zaman gelen insanlara maske dağıtacaksınız.
-Hayır mı diyorsunuz?
-Ben, cumartesi günü eczaneler kapalıyken, hijyen maskeyi nerden bulacağım?
-O halde, Koronavirüsü ben çıkarmadığıma ve musluklarımdan çamurlu su aktığına ve de bunda sorumluluğum olmadığına göre ya devlet bana ücretsiz noktalarda maske dağıtacak, ya belediye her eve su dağıtacak ya da yine devlet ya da belediye, market girişlerinde maske dağıtacak ve dezenfekte edecek giren herkesin ellerini.
Bunda anlaşılmayacak bir şey var mı?
Fotoğrafta gördüğünüz maskemsi şeyi, beni markete almadıkları için sokakları arşınlayarak bir toptancıda buldum.
Maskede ne ara bu sektörü yarattılarsa fırsatçılar?
Kağıdı katlamışlar, nefesi dışarı veren maske yapmışlar.
Hükümetin, kotonavirüsle mücadeleden anladığı bu.
Hani kolonya ve maske dağıtılacaktı?
Ülkemizde, tam 1 aydır koronavirüs gündemde.
Sağlık Bakanlığı, ilgili bakanlıklarla iletişime geçip, neden tüm ülkeye dağıtılacak hijyenik maskeyi ürettirmedi?
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ne işe yarıyor acaba?
Her işi yüzümüze gözümüze bulaştırmada üstümüze yok maşallah!
Suçlu biz miyiz bu konuda?
Maskeyi, vatandaşa parayla satan ve koronavirüs 11 Mart'tan önce görüldüğü halde,olayı önemsemeyen,önlem almayan,üstüne de umrecileri hem gönderip hem de dönüşte tüm virüsün ülkeye dağılmasına neden olan bir hükümet,maskeyi parayla satmaya kalkıyor.
Bakanı izlerken ben utandım.
Bugün pazar. Maske bulamadığım için markete gidemedim, suyum da hala çamurlu akıyor.
Koronavirüsten korunalım derken, sudan hasta olacağız.
Ne yapmam lazım şimdi?
Kimse kusura bakmasın.
Hiç kimse, kriz yönetimini bilmiyor!
Örnekleri ortada değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder