29 Nisan 2020 Çarşamba

#Şu maske meselesi.....
Hala mı maske değil mi?
İki haber okudum, bunu söyleyenlere şöyle bir baktım da.....
Bizim,kesinlikle bir cezamız var çekecek.Kime,ne yaptık da,tanrı bizi hala sınıyor acaba?
Peki,neden yeniden maske konusu?
Yaklaşık bir ay oldu PTT'den başvuru yaptım ama ne ortada maske var ne de gelen bir kod.
'Maske üretiyoruz,dağıtıyoruz,belli noktalardan alın' diyor yetkililer ama ben gidiyorum,maske kalmamış!
Ya maske yetmiyor ya da az üretiliyor.
Başka izahı var mı?
Maske,o kadar çok üretilmiş ve vatandaşlara dağıtılmış ki,hükümet düşünmüş taşınmış,elde kalan bu maske ve tıbbi malzemeleri ne yapsak da,Amerikan halkına bir hayrımız dokunsun demiş ve bakınız Amerika'ya ne göndermiş:
-500 bin maske,
-400 bin önlük,
-2 bin litre dezenfektan,
-500 yüz koruyucu
- 400 N95 tipi maske
-1500 koruyucu gözlük.
Vallahi göndermiş,hem de gurur duyarak!
Bu haberi okuyunca 'Ne düşünsem' dedim kendime.Biz,daha maskeye ulaşamadık,dezenfektan hak getire,kolonyaya da zam geldi ama insanlık öldü mü canım!
Yazık Amerikalılara.
Biz neciyiz ki!
Evde kalıp,koronavirüsle baş edebiliriz.
Biz,hükümetten daha mı iyi bileceğiz değil mi?
Eski CEHAPE'li,yeninin AKP Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan ,ABD'nin New York kentinde yaşayan 371 yıldız oyuncu ve sanatçıya maske gönderdiklerini açıkladı...
Vallahi aynen böyle açıklamış.
Bu haberi de okuyunca,nasıl kaygılandım bilemezsiniz.
-Beyonce,şimdi maske bulamazsa ne yapar?
-Ya Jennifer Lopez.
Tanrım!
Maskeye erişemeyip,ya başlarına bir şey gelirse,ya şarkıları susarsa biz ne yaparız?
371 yıldız oyuncu ve şarkıcı...
Tom Hanks diyecektim ki,onlar koronavirüsü yakalanmış,atlatmış,üstelik de kan bağışı yapmıştı değil mi?
Amerikalı ünlüler aklıma geliyor da,nasıl da telaşla 'Türkiye bize maske gönderse de,şu koronavirüs belasından kurtulsak' diye bekliyorlardır.
Hatta 'Tanrı,bu Türklere zeval vermesin,iyi ki maske gönderdiler.Onlar da olmasa,biz maskeyi nerden bulacaktık 'diye duaya başlamışlardır.
Tanrım....
Brad Pitt de içinde mi acaba bunların?
Ya gönderilen maskeler ona kalmazsa.
Burdan,sayın Sayan'dan istirham ediyorum :'Lütfen lütfen,Brad Pitt için ayrıca maske gönderin.
Hatta,elinizde maske varsa,bana da bi'zahmet gönderin.
Madem,bu kadar maskemiz var,nereye sıvayacağımızı bilemediğimiz....
Maskesiz çıkmam Abi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder