19 Nisan 2020 Pazar

#Bugün pazar....
Haftalardır zaten tatildeyiz,iş yok,güç yok ama artık 'keşke iş olsa da üretsem-arkadaşlarımla üretsek ' dediğim usanmalı günlerdeyim.
Rutine bağlanmış hayatımda,her ne kadar atölyemi aralıklı açsam da,elbette üretmeye devam ediyorum evde,atölyemde.
Biri olmazsa diğer dediğim bahçe,ağaçlık alanım da var.
Bana sıkılmak yok ama insan yine de zorunlu ev halinden sıkılıyor.
Fotoğraftaki çalışma,en çok severek yaptığım çalışmalarımdan biri.
Ben 'Şaraplık' diyorum ama siz içine hangi çapta şişeyi koyarsanız,o olsun adı. 
Atölyemdeki üretilen her şey satılık,bazıları hariç elbette.
Bazı şeylerin maddi değeri hiç önemli değil,bendeki iç sesime hitabı önemli.
İki çalışmam var örneğin.....
Hikayeleri ve resmedilmesi bana ait bu iki çalışmamı,yetkili biri e,biraz da ısrarla ve iyi de bir fiyat vererek istedi ama satmadım.
Dedim ya,bazı şeylerin fiyatı yoktur bende.
O iş bitmiştir. 
Bu şaraplık,güzel bir çalışma oldu.Her eve lazım mı?
Elbette Hayır!
Adam,evde içki içmiyorsa ne şaraplığı değil mi?
İçindeki ve kadehler satılık değil,belirteyim de. 
Şarap,kızımın bana hediyesi.
ROZE  tutkumu bilen bilir. 
Kadehler de,zaten çoğumuzun evinde var.
Üretmek güzel,yaptığım işlerin beğenilmesi inanılmaz haz verici ve tetikleyici bir duygu benim için.
Durmak yok,çalışmaya devam. 
Aşkla elbette. ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder