3 Nisan 2020 Cuma

#Yansın bu dünya,yıkılsın evren!
Son aylarda,yıllarda yaşadıklarımıza sizler bir anlam verebiliyor musunuz?
İnsanoğlu,yaşadıklarından bir ders çıkarmıyor ve hırsının köleliğinde herkesi esir ediyor ya da edeceğini sanıyor.
Sabah,telefonumda bir mesaj.Cumhurbaşkanı 'Biz bize yeteriz 'diyerek benden bağış istiyor.
Öncelikle,Turkcell,aramızdaki gizlilik ilkesine dayanarak attığım imzama karşılık,hangi hakla benim numaramı verebilir?
Bu ne saçmalık?
Kaldı ki,ben yetişkin bir insanım ve bir yardım ya da bağış yapacaksam,bunu kendi iradem ve rızamla yaparım.
Bana,hiç kimsenin dayatmasına izin vermem.
Ayrıca;Anacığım nurlarda uyusun,hep derdi ki: Ne verirsen elinle, o gelir-gider seninle!
Ne veriyorsun ki,neyi istiyorsun,değil mi?
Sayın cumhurbaşkanı,bu bağışları,tabii vergiden düşmeden,memleketi babalar gibi götüren o şirketlerden isteyecek,ayağında,bir tek ....
Neyse.....
Hem evde kalacağım,hem para kazanmak zorundayım,hem de İBAN numarasına para yatıracağım da nasıl olacak bu iş?
Rusya,ücretli tatili 2 ay uzatıyor,Kongo bile elektrik ve suyu bedava veriyor ama bizde,faturalar 3 ay öteleniyor,elektrik bu süreçte kesilmiyor ama kış kullanımı,yaz aylarına uygulayıp,vatandaştan yine alacağını alıyor dağıtım şirketleri.
Siz bu işten bir vatandaş yönünde çıkar görüyor musunuz?
Dünya yansın dedim ama niye dedim?
Antalya'da bir baba,24 yaşındaki zihinsel engelli kızına 6 yıl boyunca tecavüz etmiş.Bu tecavüzlerden 2 bebek doğmuş ve bu baba 2 bebeği de boğarak öldürmüş.
Peki,anne ne yapmış?
Bunları seyretmiş.
Hadi,baba dünyanın en adi insanı ve buna verilecek ceza büyük ama bir anne yahu,bir anne!
Kendi içinde dokuz ay büyüttüğü kızına babasının tecavüz etmesine nasıl göz yumar?,Kız,zihinsel engelli olup ses çıkaramayınca mı gözden çıkarıldı acaba?
Yoksa,kız nasıl olsa zihinsel engelli,e koca da sevişmek ister.Başı ağrısa olmaz,her gün itiraz da edemez,orda yatan biri var nasıl olsa diyerek gözünü mü kapattı yani?
Kocadan kurtuluşun bir yolu olabilir mi kızını önüne atmak?
Yargıtay,ağırlaştırılmış müebbet vermiş her ikisine de.Bir afla kurtulmazlar umarım.
Aslında,koronavirüsü bunların yüzüne öksürse biri ve boğularak ölseler....
Tıpkı,2 bebeği boğarak öldürdükleri gibi.
Fazla mı acımasız oldu?
Zihinsel engelli bir kadın ve 2 bebeğin ne suçu vardı?
Oksijen israfı bunlar gibiler!
Hiç acımıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder